Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 4

Startat av TonyTonka, 30 mars 2018 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag läste i en article att en skådspelare som har gjort röster i många Pixar filmen men som inte är John Ratzenberg kommer var med i filmen och en stor Hollywood skådis som också är med i Star Wars tv serien är. Men namn på båda dessa skådspelare var inte avslöjade.

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Här är en kort trailer som sändes förra veckan där Bo Peep har dialog; www.youtube.com/watch?v=KZGm64RnIeM

gstone

Mangus Mark(Aslan, Butter Smurfen) spelade Mr Potato Head i Toy Story Terror. Undrar om han kommer ta över rollen i fruan. Gustav Levin var också Herr Kotte i hawaii semester.

Undrar om dessa två kommer ta över rollerna i Toy Story 4  ? 

Troligen inte efter som Potato Head och Kotte hade sina vanliga röster i alla andra kortfimer och i tv specials.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Nej. Ta tillbaka Thomas Engelbrektsson tack!  :-*

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 14 februari 2019 kl. 04:15:39
Nej. Ta tillbaka Thomas Engelbrektsson tack!  :-*

Jag hoppas också att han återkommer...

Disneyfantasten

Kolla in den här;

www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBl (ifall inte det fungerade; www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBI )

Vad tycker ni? Jag hoppas VERKLIGEN INTE det! (det skulle förstöra hela franschisen!)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2019 kl. 17:49:08
Kolla in den här;

www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBl (ifall inte det fungerade; www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBI )

Jag tycker inte att en sån sak kan förstöra hela serien. Om Woody blev skurken skulle det vara en annan sak.


Vad tycker ni? Jag hoppas VERKLIGEN INTE det! (det skulle förstöra hela franschisen!)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag läste en artikel som kan vara san att fyra väldigt gammal Komiker/Skådspelare ska vara med Carol Burnett (85) , film legenden Mel Brooks, Betty White och Carl Reiner tv komiker från 50-Talet som nu är hela 96 år !!

Hoppas det är sant och hoppas dom svenska rösterna till deras karatärer också göra av gammla älskade  svenska veteran skådisar !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2019 kl. 17:49:08
Kolla in den här;

www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBl (ifall inte det fungerade; www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBI )

Vad tycker ni? Jag hoppas VERKLIGEN INTE det! (det skulle förstöra hela franschisen!)
Så fort jag såg videons titel klickade jag bort direkt för jag vill undvika Spoilers :-X

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 22 februari 2019 kl. 18:22:12
Så fort jag såg videons titel klickade jag bort direkt för jag vill undvika Spoilers :-X

Fast det har inte avslöjats mycket från filmen än...

Snälla någon? Säg att det som sas i videon inte kommer hända...  :o

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2019 kl. 18:26:35
Fast det har inte avslöjats mycket från filmen än...
Jo men ändå ;)

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2019 kl. 18:26:35
Snälla någon? Säg att det som sas i videon inte kommer hända...  :o
Vi får helt enkelt se filmen på premiären och se om det stämmer ;)

gstone

#71
Vi kan nog anta att inte Sefan Fredlander och Lena Ericson återvänder. Själv vill jag har Per Anderson som Rex och  Pernilla Wahlgren eller Suzanne Reuter som Bo Peep.  Barbie borde vara Gunila Beckman(redan från början enligt mig).  Thomas Engelbrektson blir nog Mr. Potato Head och  som Slinky Dog vill jag ha någon helt ny i rollen. Jag tycker att dom kan hitta någon bättre än Ole Ornered. Undrar vem som gör Anka och Kanin. Anders Timell  borde vara Forky. Men jag kan också se Björn Gustafson i rollen. Undra om Gunnel Fred kommer tillbaka ? Hon blev ju nyss erastte i Draktränaren 3. Så kankse hon slutat dubba. Anita Wall skulle passa bara i rollen. Ham lär fortfrande vara Oli Markenros och Woody Jan Mybrand. Fredrik Dolk är jag säker på kommer vara Buzz. Då han alltid gjort rollen. Men jag är säker på att fler nya rollfigurer kommer dycka up son vi ännu inte hört om. Oscar vinnare Patricia Arquette och Keanu Reeves har också roller. Båda tror jag aldrig gjort röster förut och enligt en artikel jag läst ska  också  Carl Reiner, Mel Brooks, Betty White och Carol Burnett var med. Och den nya engelska rösten till Mr Patato Head kommer nog troligen vara Alan Oppenheimer. Ken, Dolly , Trixie , Herr Kotte och Skrattis ska också komma tillbaka. Tråkigt att Björn Granath inte kan göra rollen igen  :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2019 kl. 17:49:08
Kolla in den här;

www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBl (ifall inte det fungerade; www.youtube.com/watch?v=j_khCpYhLBI )

Vad tycker ni? Jag hoppas VERKLIGEN INTE det! (det skulle förstöra hela franschisen!)

Alltså det där måste ju vara en skamlig påhittad grej som man gör med alla andra filmer. Är förresten den bilden på Bo-Peep ens den rätta? Hoppas inte det för då vet man att hon kommer vara med.  ::)

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 22 februari 2019 kl. 20:50:34
Alltså det där måste ju vara en skamlig påhittad grej som man gör med alla andra filmer. Är förresten den bilden på Bo-Peep ens den rätta? Hoppas inte det för då vet man att hon kommer vara med.  ::)

Fast det har ju sedan länge varit allmänt känt att hon kommer att återvända...

Jag hoppas att det är som du säger, alltså att någon har hittat på det...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 februari 2019 kl. 20:52:53
Fast det har ju sedan länge varit allmänt känt att hon kommer att återvända...

Ja men då är ju bara det en spoiler för vad jag vet så är det bara känt för mig att dem ska leta efter henne. Inget mer.  :o