Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Wonka (2023)

Startat av Mathilda Gustafsson, 22 juli 2023 kl. 15:45:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Warner Brothers har ju börjat distribuera sina egna filmer i Sverige sen en tid tillbaka i alla fall på bio. Sedan dess verkar de har börjat anlita Eurotroll för att dubba sina biofilmer. Mumier på äventyr dubbades ju också av Eurotroll...

Mathilda Gustafsson

En karaktär i den här filmen påminner mig om Ture Sventon och jag kan inte bortse från det de har till och med exakt samma kavaj

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 29 januari 2024 kl. 11:43:13Själv anser jag att alla tre filmer är bra på sina egna sätt.
Håller helt med om detta, har fortfarande inte sett 1971-års film i sin helhet, kan tilläggas.

Mathilda Gustafsson

Har karaktären Noodles en separat sång röst? Om inte är det väldigt talangfullt barn

A

Är det bara jag som tycker att Willy Wonka ser ut som Gonzo?


gstone

Citat från: A skrivet  7 februari 2024 kl. 18:26:34Är det bara jag som tycker att Willy Wonka ser ut som Gonzo?


Andra online har gjord den påhängen med  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Anders M Olsson

Från och med igår den 8 mars finns Wonka på HBO Max där den ingår i abonnemanget utan extra kostnad. Det är väl bara att tacka och ta emot! :)

Övriga tjänster har fortfarande filmen som hyr- och köpfilm till ockerpris (199 respektive 249 kronor)... :(