Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Svanprinsessan 4

Startat av moviefan, 27 december 2012 kl. 20:34:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Har ni sett den nya Svanprinsessan filmen ? Vilka har dubbat den ?
Och vilka är dom svenska rösterna. Jag har sett den på swefilmer.com.
Tycker det är synd att den är datagjord. När dom andra filmerna är
tecknade. Sångerna är kvar på engelska. Medans dialogen
är översatt. 

Linnzy

VA? är sångerna på engelska...vad tråkigt!

Lilla My

Visste inte ens att det fanns en trea. Första filmen är bra, tvåan är skitkass. Så jag är kluven om jag ens vill se någon mer.

moviefan

Det har kommit Svanprinsessan 5. Den är också datagjord.

Elios

Varför har det kommit så många utav dessa? Räkte det inte med tre!? 

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  1 december 2022 kl. 17:20:55Varför har det kommit så många utav dessa? Räkte det inte med tre!?

Jag håller med, har ännu inte sett film 4 och uppåt, men de verkar inte vara några höjdare, tycker det är synd att Svanprinsessan urholkats med så många uppföljare, som antagligen endast producerats för att kunna tjäna enkla pengar... (om än inte i närheten av lika mycket som de datoranimerade Barbie-filmerna)

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 december 2022 kl. 17:39:12Jag håller med, har ännu inte sett film 4 och uppåt, men de verkar inte vara några höjdare, tycker det är synd att Svanprinsessan urholkats med så många uppföljare, som antagligen endast producerats för att kunna tjäna enkla pengar... (om än inte i närheten av lika mycket som de datoranimerade Barbie-filmerna)
En annan variant som Barbie. 

Elios

Dom ska hålla sig till tecknat.  8)

moviefan

Jag gillar ettan samt Kingdom Of Music, för att Alise är tonåring i den.