Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

rösten i Kvik-reklamen

Startat av Joppe, 3 april 2009 kl. 11:19:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joppe

Hejsan!

Är det nån som kommit på den svensk-dubbade rösten i Kvik-reklammen?

Jag vet att jag hört rösten förut. Men alternativen är för många för att jag skall kunna lösa saken själv.

mvh
Joppe

Daniel Hofverberg

Ärligt talat kommer jag inte ihåg den här reklamen på rak arm, och därmed heller inte hur rösten låter. Men jag ska lyssna nästa gång jag stöter på den...

Joppe

Ok! Tack Daniel.
Men annars kanske det är nån annan som kan lösa mitt dilemma?

mvh
Joppe


Daniel Hofverberg

Jag har lyssnat, och rösten låter väldigt bekant. Men tyvärr lyckas jag inte att placera in honom i dagsläget.

Är det någon annan som känner igen rösten? Annars går det kanske att maila direkt till Kvik och fråga.

Erika

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 april 2009 kl. 01:22:19
Jag har lyssnat, och rösten låter väldigt bekant. Men tyvärr lyckas jag inte att placera in honom i dagsläget.

Är det någon annan som känner igen rösten? Annars går det kanske att maila direkt till Kvik och fråga.


Det är Mikael Roupé.

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Joppe

Okej! Då har man lärt sig en ny röst då.

Tack för hjälpen allihopa.

Elios

Det är ju inget svårt med att höra att det är Mikael Roupé och Lena Ericsson.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 21 juli 2021 kl. 07:37:50
Det är ju inget svårt med att höra att det är Mikael Roupé och Lena Ericsson.
Varför rotar du alltid upp så här gamla ämnen?

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juli 2021 kl. 10:32:37
Varför rotar du alltid upp så här gamla ämnen?

Bättre än att jag skulle komma med personangrepp och tjata i varenda tråd om en fantasivärld och säga samma sak om och om igen. Dessutom så är det ju bara dumt att starta en ny tråd om det redan finns ett ämne om detta.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 21 juli 2021 kl. 12:59:52
Bättre än att jag skulle komma med personangrepp och tjata i varenda tråd om en fantasivärld och säga samma sak om och om igen. Dessutom så är det ju bara dumt att starta en ny tråd om det redan finns ett ämne om detta.
Men varför överhuvudtaget skriva ett inlägg? För det du har skrivit har ju redan framkommit.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juli 2021 kl. 13:16:29
Men varför överhuvudtaget skriva ett inlägg? För det du har skrivit har ju redan framkommit.
Bara så onödigt.Dra bara upp gamla ämnen om de verkligen e nåt viktigt som bör nämnas

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juli 2021 kl. 10:32:37
Varför rotar du alltid upp så här gamla ämnen?
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juli 2021 kl. 13:16:29
Men varför överhuvudtaget skriva ett inlägg? För det du har skrivit har ju redan framkommit.
Citat från: MOA skrivet 21 juli 2021 kl. 13:47:50
Bara så onödigt.Dra bara upp gamla ämnen om de verkligen e nåt viktigt som bör nämnas

Så farligt var det ju ändå inte, det kan vi alla göra ibland...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 juli 2021 kl. 13:51:47
Så farligt var det ju ändå inte, det kan vi alla göra ibland...
Men han gör det oftare än att skriva i aktuella ämnen.