Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kalle Anka.

Startat av Moiz, 21 april 2005 kl. 19:42:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Vem gör Kalle bäst.

Clarence Nash
2 (33.3%)
Tony Alensmore
0 (0%)
Per-Erik Hallin
2 (33.3%)
Andreas Nillson
2 (33.3%)

Antal personer som röstat: 6

Omröstningen har avslutats: 23 maj 2005 kl. 19:42:20

Moiz

Jag gillar bäst Andreas Nillson

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Och förresten; han heter inte Tony Alensmore, utan Tony Anselmo... Eller nåt sånt!
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika


GaBBe

Per Erik Hallín...passar bäst och talar tydligast..=)

chribbe

Citat från: GaBBe skrivet 27 april 2005 kl. 20:37:47
Per Erik Hallín...passar bäst och talar tydligast..=)

Går det överhuvudtaget att tala tydligt som Kalle Anka??  :D

GaBBe

Citat från: chribbe skrivet 12 maj 2005 kl. 23:57:55
Citat från: GaBBe skrivet 27 april 2005 kl. 20:37:47
Per Erik Hallín...passar bäst och talar tydligast..=)

Går det överhuvudtaget att tala tydligt som Kalle Anka??  :D
Aaa :) Per-Erik Halin kan!

Elios

Den riktigt ända rösten här i Sverige är ju Andreas Nilsson som Kalle Anka. Men även Clarence Nash var väldigt imponerande måste jag säga. Tänker litegrann att det verkar som han åkte ner till Sverige för att vara med i dem svenska dubbningarna när det nu begav sig. Eller hur var det? Undrar med btw hur John Harryson hade låtit som Kalle Anka!?^^  ;D 8) :P

Gustav Jonsson

#8
Citat från: Elios skrivet  9 september 2019 kl. 18:31:45
Den riktigt ända rösten här i Sverige är ju Andreas Nilsson som Kalle Anka. Men även Clarence Nash var väldigt imponerande måste jag säga. Tänker litegrann att det verkar som han åkte ner till Sverige för att vara med i dem svenska dubbningarna när det nu begav sig. Eller hur var det? Undrar med btw hur John Harryson hade låtit som Kalle Anka!?^^  ;D 8) :P

De dubbningarna är gjorda i på Disneys huvudkontor i Kalifornien Walt Disney var själv rollbesättare och producent för de svenska dubbningarna

Gustav Jonsson

Citat från: Elios skrivet  9 september 2019 kl. 18:31:45
Den riktigt ända rösten här i Sverige är ju Andreas Nilsson som Kalle Anka. Men även Clarence Nash var väldigt imponerande måste jag säga. Tänker litegrann att det verkar som han åkte ner till Sverige för att vara med i dem svenska dubbningarna när det nu begav sig. Eller hur var det? Undrar med btw hur John Harryson hade låtit som Kalle Anka!?^^  ;D 8) :P

De dubbningarna är gjorda på Disneys huvudkontor i Kalifornien Walt Disney var själv rollbesättare och producent för de svenska dubbningarna.