Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Becky Richards regerar

Startat av MB, 22 februari 2024 kl. 01:12:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MB

Har någon på forumet Becky Richards regerar med den svenska dubbningen?

Daniel Hofverberg

Jag vet att jag har haft alla avsnitt, men jag kan inte svära på om de finns tillgängliga eller om de fanns på den skadade hårddisken som inte fungerar för närvarande.

Jag ska leta och kolla. :)

Will Siv

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 februari 2024 kl. 01:18:13Jag vet att jag har haft alla avsnitt, men jag kan inte svära på om de finns tillgängliga eller om de fanns på den skadade hårddisken som inte fungerar för närvarande.

Jag ska leta och kolla. :)
Vilka är dom svenska rösterna?



MB

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 februari 2024 kl. 01:18:13Jag vet att jag har haft alla avsnitt, men jag kan inte svära på om de finns tillgängliga eller om de fanns på den skadade hårddisken som inte fungerar för närvarande.

Jag ska leta och kolla. :)
Om du hittar den kan du då ladda upp den på Internet Archive?

Zebastian

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 februari 2024 kl. 01:18:13Jag vet att jag har haft alla avsnitt, men jag kan inte svära på om de finns tillgängliga eller om de fanns på den skadade hårddisken som inte fungerar för närvarande.

Jag ska leta och kolla. :)
Har du hittat serien?

Daniel Hofverberg

Citat från: Zebastian skrivet 17 mars 2024 kl. 20:16:16Har du hittat serien?
Jag har ärligt talat totalt glömt bort det här... :-[

Jag ska försöka komma ihåg att leta under de närmaste dagarna.

Will Siv