Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Anders Ekborg (Mose)

Startat av Epiphany, 15 april 2017 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Epiphany

(DreamWorks' Prince of Egypt/Prinsen av Egypten)
Av vad jag har sett, Anders har bara haft en roll i sin dubbningskarriär. Hans insats i den är, i mitt tycke, (ett) av de bästa i Svensk dubbningshistoria: Så grandios och mäktig. Han hade potential och det är därför det känns så tråkigt att han inte har fortsatt i dubbningsbranchen.  - Har Anders gjort ett "officiellt" uttalande om sin karaktär eller status som röstskådis?

"Ja, Aaron, det är sant. Farao har makten. Han kan frånta er mat och era hem; era söner och döttrar. Men det finns en sak som han aldrig kan ta ifrån er; er tro."

moviefan

Citat från: Epiphany skrivet 15 april 2017 kl. 14:21:29
(DreamWorks' Prince of Egypt/Prinsen av Egypten)
Av vad jag har sett, Anders har bara haft en roll i sin dubbningskarriär. Hans insats i den är, i mitt tycke, (ett) av de bästa i Svensk dubbningshistoria: Så grandios och mäktig. Han hade potential och det är därför det känns så tråkigt att han inte har fortsatt i dubbningsbranchen.  - Har Anders gjort ett "officiellt" uttalande om sin karaktär eller status som röstskådis?

"Ja, Aaron, det är sant. Farao har makten. Han kan frånta er mat och era hem; era söner och döttrar. Men det finns en sak som han aldrig kan ta ifrån er; er tro."

Håller med om att  Prinsen Av Egypten är en riktigt bra film. Handlingen är stark, och musiken av Hans Zimmer är mycket passande.