Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nickelodeon's Doug (1991-1994)

Startat av Jabberjaw, 26 augusti 2019 kl. 02:02:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 januari 2024 kl. 21:08:49Oavsett vad man tycker om dubbningen, så är det ju en helt annan serie med helt andra avsnitt - så man kanske vill se de avsnitten, istället för att hoppa över flera säsonger...?
Vill gärna se dom avsnitten med TV1000 dubbningen, hittills så har inget dykt up när det gäller den serien nånstans.

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 januari 2024 kl. 00:02:47Vill gärna se dom avsnitten med TV1000 dubbningen, hittills så har inget dykt up när det gäller den serien nånstans.
Det vill jag också, men tyvärr hade jag inte tillgång till TV1000 när det här begav sig. :(

Däremot har jag hela säsong 3 och delar av säsong 4 från TV4, men jag är inte helt säker om jag har digitaliserat alla avsnitt eller inte. Det jag vet är att jag ska ha gjort en DVD med avsnitt 1 - 7 av säsong 3 för flertalet år sedan, så åtminstone de avsnitten har jag alltså digitaliserat och gjort "färdigt". :)
(Såvitt jag förstår ska TV1000s och TV4s dubbningar vara i det närmaste identiska, med samma röster men gjorda av olika studior - TV1000s dubb av säsong 1 och 2 ska tydligen ha gjorts av Lasse Svenssons Media Dubb, medan säsong 3 och 4 dubbades av Mediadubb International)

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 januari 2024 kl. 01:06:05Det vill jag också, men tyvärr hade jag inte tillgång till TV1000 när det här begav sig. :(

Däremot har jag hela säsong 3 och delar av säsong 4 från TV4, men jag är inte helt säker om jag har digitaliserat alla avsnitt eller inte. Det jag vet är att jag ska ha gjort en DVD med avsnitt 1 - 7 av säsong 3 för flertalet år sedan, så åtminstone de avsnitten har jag alltså digitaliserat och gjort "färdigt". :)
(Såvitt jag förstår ska TV1000s och TV4s dubbningar vara i det närmaste identiska, med samma röster men gjorda av olika studior - TV1000s dubb av säsong 1 och 2 ska tydligen ha gjorts av Lasse Svenssons Media Dubb, medan säsong 3 och 4 dubbades av Mediadubb International)
Uppfattad, men det skulle ändå vara intressant att få kolla på avsnitten och höra rösterna för karaktärerna, dom kanske dyker up nån gång senare.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 januari 2024 kl. 21:08:49Oavsett vad man tycker om dubbningen, så är det ju en helt annan serie med helt andra avsnitt - så man kanske vill se de avsnitten, istället för att hoppa över flera säsonger...?
Bra påäng.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.