Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Yin Yang Yo!

Startat av Simon, 11 september 2009 kl. 11:48:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon

Svenska röster:
Albin Flinkas
Christian Fex
Emelie Clausen
Göran Gillinger
Johan Hedenberg
Kristian Ståhlgren
Lawrence Mackroy
Mikaela Tidermark
My Holmsten
Per Johansson
Peter Sjöquist
Walla

Emelie Clausen är helt klart Yins röst och Kristian Ståhlgren är Carl. Eftersom att Albin Flinkas och Christian Fex står först, borde de vara Yang och Yo eller tvärtom. På Albins hemsida står det inget om Yin Yang Yo!, men det står att han dubbar regelbundet för Sunstudio och Dubberman.

m

det är peter sjöquist som är yang, inte albin finkas. den där creditlistan säger ingenting om hur stora rollerna är, utan den står i alfabetisk ordning :)

Simon

Ja det har du rätt i att de gör. Tänkte inte på de efter som de oftast brukar stå i alfabetisk ordning efter efternamn. Vet du vem som är mästare Yo?

Simon

Ingen som vet vem som är Yo?

Elios

Sådär serie faktiskt. Men har alltid haft svårt att hålla reda på Albin Flinkas och Göran Gillingers röster. Med Yo då.

MOA


Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 24 augusti 2021 kl. 15:03:14
Vem e Walla?
Walla är en fackterm som betyder ungefär folkmassor som talar i grupp; vanligtvis utan att det går att höra vad enskilda personer säger.

Will Siv

#7
Citat från: Simon skrivet 11 oktober 2009 kl. 10:36:48
Ingen som vet vem som är Yo?
Citat från: Elios skrivet 24 augusti 2021 kl. 12:26:16
Sådär serie faktiskt. Men har alltid haft svårt att hålla reda på Albin Flinkas och Göran Gillingers röster. Med Yo då.
samma som Råbarkar Sam.


Will Siv


gstone

Jag gillar My Holmsten !

Hon är jättebra ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv

#11
Här är rollistan ( från vad jag kommer ihåg ).

Yin - Emelie Clausen.

Yang - Peter Sjöquist.

Yo - Per Johansson.

Lina - Mikaela Tidermark.

Carl - Kristian Ståhlgren.

The Night Master - Johan Hedenberg.

Herman och Kraggler - Christian Rex.

Carl och Hermans mamma/ Sara Noya - My Holmsten.

Roger - Göran Gillinger.

Coop och Dave - Albin Finkas/Lawrence Macrory ( inte säker på vem som spelade vem..... )



Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 augusti 2021 kl. 15:10:42Walla är en fackterm som betyder ungefär folkmassor som talar i grupp; vanligtvis utan att det går att höra vad enskilda personer säger.
Betyder inte skynda eller kom igen typ?
Eller liksom kolla vad jag har här nu har jag fixat det minsann!  ;D ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  9 oktober 2022 kl. 00:43:27Betyder inte skynda eller kom igen typ?
Eller liksom kolla vad jag har här nu har jag fixat det minsann!  ;D ;D
Walla betyder väl typ "Jag svär vid Guds namn" på arabiska men jag tror att du tänker på Jalla.

Skokaka

Citat från: Elios skrivet  9 oktober 2022 kl. 00:43:27Betyder inte skynda eller kom igen typ?
Eller liksom kolla vad jag har här nu har jag fixat det minsann!  ;D ;D
Det kan också vara ett alternativ för "Voila!" tror jag också annars... Kanske...