Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Svensk filmaffisch "Pippi Långstrump - Starkast i världen"

Startat av Beck, 22 juni 2011 kl. 17:57:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Hej!

Jag letar efter en svensk filmaffisch, Pippi Långstrump - Starkast i världen (The New Adventures Of Pippi Longstocking, 1988). Någon som har det eller vet var det finns? Alla upplysningar är av intresse!


Elios


Beck

Jag har aldrig sett den på Tradera, bara filmen på VHS.

Är det verkligen ingen som har affischen? Se bilden!

ddubbning


Beck

Citat från: ddubbning skrivet 31 oktober 2011 kl. 21:56:35
Får man fråga varför du vill ha tag i affischen?

För att den är snygg, jag hade en sådan affisch för länge sedan men den försvann.
Nu vill jag gärna försöka hitta en ny.

Ingen som har?

ddubbning

Citat från: Beck skrivet 31 oktober 2011 kl. 22:03:47
För att den är snygg, jag hade en sådan affisch för länge sedan men den försvann.
Nu vill jag gärna försöka hitta en ny.

Ingen som har?

Aha, då förstår jag!

Jag vet inte, men möjligen kanske den finns hos http://www.seriesam.com/ ?


ddubbning


madde001

#8
hejsan,

synd att du inte har fått tag på affischen än...men kolla genom internet och hitta en bild på pippi eller vad du exact vill ha så kan du trycka affischen själv. det gjorde jag åt min pojkvän som är galen i al pacino. han letade överallt och hittade inte just den affischen han ville ha. men vi hittade en fin photo på han och gjorde en affisch ut av den. den blev ganksa bra måste jag säga. iblad kan det vara lite svårt och hitta just det man vill ha...och måste gå genom andra vägar....lcyka till. hoppas du hittar den.

/mads

Beck

Hej madde001!

Tack för tipset, men jag vill ha en originalaffisch från premiären 1988.

Ingen som har affischen? Någon?


Daniel Hofverberg

Det är nog tyvärr inte så lätt att få tag i den; i dagens läge verkar de flesta inte ens komma ihåg Pippi Långstrump - Starkast i världen. Jag har tyvärr inte filmaffischen, men jag har heller aldrig samlat på affischer.

Det enda tips jag kan ge är att hålla koll på både Seriesam och på Tradera regelbundet, och se om den dyker upp. Förr eller senare brukar det mesta dyka upp, även om det kan ta tid.

Beck


Elios



Elios