Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hey Arnold The Djungle Movie

Startat av TecknatÄlskare, 5 mars 2018 kl. 15:44:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

TecknatÄlskare

Är det någon som vet dubbningen till filmen?

Eller är det exakt samma röster som på tv-serien.

Det märkliga med denna produktion är att filmen kommer ut så långt efter serien slutat sändas

Alexander

Filmen kommer visas kl 16.00 Nu på lördag 31 mars på Nickelodeon.  :)

TecknatÄlskare

Den har redan sänts vid flera tillfällen!

Alexander

#3
Citat från: TecknatÄlskare skrivet 28 mars 2018 kl. 02:15:02
Den har redan sänts vid flera tillfällen!

Det vet jag om att den har sänts nån gång innan, jag skrev det åt dem som kanske ännu inte har sett den.  :)

Därför jag inte skrev att det var premiär.

GregKat

#4
Citat från: TecknatÄlskare skrivet 28 mars 2018 kl. 02:15:02
Den har redan sänts vid flera tillfällen!

Nej, den har sänts en gång tidigare.

Jag har för övrigt påbörjat en lista över den svenska dubbningen, men har många hål att fylla. Jag skulle också avråda er som inte sett filmen att kolla på listan, då den avslöjar en del om filmen.

Spoiler

Test
[close]

(PS. Jag väntar med att lägga upp listan tills jag får spoiler-taggarna att fungera...)

Elios

Citat från: GregKat skrivet 28 mars 2018 kl. 09:41:59
Nej, den har sänts en gång tidigare.

Jag har för övrigt påbörjat en lista över den svenska dubbningen, men har många hål att fylla. Jag skulle också avråda er som inte sett filmen att kolla på listan, då den avslöjar en del om filmen.

Spoiler

Test
[close]

(PS. Jag väntar med att lägga upp listan tills jag får spoiler-taggarna att fungera...)

Vad menar du egentligen med att kolla på listan om vi inte sett den och den innehåller spoiler? Vilken lista menar du då?

GregKat

Citat från: Elios skrivet 28 mars 2018 kl. 15:52:15


Vad menar du egentligen med att kolla på listan om vi inte sett den och den innehåller spoiler? Vilken lista menar du då?

Jag har skrivit en lista över de röster jag känner igen. Dock fungerar inte spoiler-taggen, vilken gör att texten göms, och tills dess väntar jag med att lägga upp listan. Exakt hur rollistan spoilar filmen kan jag ju inte säga då jag i så fall ger iväg spoilern...

Daniel Hofverberg

Tyvärr tror jag det saknas spoiler-tagg på det här forumet i skrivande stund. Jag ska se om det finns någon modifikation eller dylikt för att få stöd för spoilertaggar. :)

Artan1528

Hvis I skulle være interesseret, så har jeg lige optaget Hey Arnold!: The Jungle Movie (Hey Arnold!: Junglefilmen) i HD, fra den danske Nickelodeon. Så kan i synce den svenske lyd, hvis i vil have den i HD. :)

gstone

Är Per Schiller fortfarande röst till fanfaren ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Är det samma röster som i den första filmen?^^

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Är Fredrik Dolk med som Helgas pappa mån tro?  ::)

Elios


Goliat

#14
Citat från: Artan1528 skrivet 31 mars 2018 kl. 23:38:53
Hvis I skulle være interesseret, så har jeg lige optaget Hey Arnold!: The Jungle Movie (Hey Arnold!: Junglefilmen) i HD, fra den danske Nickelodeon. Så kan i synce den svenske lyd, hvis i vil have den i HD. :)

Fick du tag i svenska ljudet? Letat efter filmen men inte sett att den släppts.