Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Bästa Disney filmer ?

Startat av gstone, 19 januari 2016 kl. 22:22:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag skulle vilja fråga vilka era favorit Disney  tecknade filmer är inte inkluderande Pixar vilka tycker ni bäst om ? och berätta också vilka spelfilmer från Disney in tycker bäst om inte inkluderande Marvel eller Star Wsrs. Jag gillar själv 101 dalmatiner från 1996 väldigt mycket och  Hercules är en av mina favorit av dom tecknad
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elias Prenbo

Jag gör detta en annan gång, men jag tänker fortfarande ta med Pixar då, eftersom de faktiskt också är Disney.

Elios


Simon Axelsson

Eftersom att jag tidigare idag i en annan tråd nämnde mina favoriter från Walt Disney Animation Studios tar jag bara och slänger ut några favoriter bland Disneys spelfilmer. Pirates of the Caribbean-serien samt de två senaste Mupparna-filmerna måste vara mina favoriter på den fronten, det finns några som kanske skulle kunna ligga på samma nivå som dem, men jag måste se om dem innan jag kan säga om de gör det eller ej.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Grimner

Bland Disneys tecknade filmer står jag och väger Atlantis – En Försvunnen Värld (2001) mot Skattkammarplaneten (2002). När det gäller spelfilmer är jag dock mycket säkrare i att säga att ingenting rivaliserar Pirates of the Caribbean-serien (även om jag också har en förkärlek för Mupparnas Julsaga från 1992, som jag ser varje julhelg).
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.