Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Futurama

Startat av PAAATE, 10 december 2004 kl. 18:55:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Ja, hur är det?

Futurama äger!
HA! T.o.m. "Hem till Midgård" är bättre!
Jag gillar Futurama, men inte Simpsons.
Jag gillar Simpsons, men inte Futurama.
Futurama SUGER!!!

PAAATE

Ja, ni vet ju redan hur jag tycker... ;D

Förklaring till alternativ två: Jag HATAR "Hem till Midgård!
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika

Futurama är helt okej underhållning som går an att se någon gång ibland.

PAAATE

Hm, det alternativet hade jag ju! Varför raderade jag nu det, då? *SUCK!* Jaja...  :(
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Har aldrig sett futurama men jag gillar Simpsons, gillar Hem till midgård också..=P...och det som kommer efter...en ängels tålamod...eller..förut kom det i alla fall efter programmet..=)

PAAATE

Gillar du "hem till Midgård"!? Jag fattar inte att man kan gilla skiten, även om säsong två var bättre än säsong ett så var ingen av de särskilt bra. "En ängels tålamod" var däremot väldigt roligt, men eftersom TV4 inte verkar ha något annat att visa, så har jag tröttnat på det... :(

SVT däremot har mycket bra humorprogram; "Anders & Måns", "Kvarteret Skatan" och inte minst "Hipp Hipp!". Fast även TV4 har ett kul program; "Parlamentet". Jag skrattar fortfarande åt Felix Herngrens svar på vad han tänkte på när Anders (programledaren) sade "Peter Birro" och Kniven i hjärtat". Felixs svar: "5000 nu, och 5000 när det är gjort."!!! Hahaha, skitkul!!!  :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Ödlans brorsa

Futurama är en av mina förra favorit tv-serier. Funkar säkert fortfarande. Tycker att Futurama är bra.
Bakom varje framgångsrik ödla finns alltid en stark brorsa.

GaBBe


Ödlans brorsa

Gabbe, du har missuppfattat det, jag är inte Ödlan, jag är hans bror  :P
Bakom varje framgångsrik ödla finns alltid en stark brorsa.

PAAATE

Och hans initialer blir ÖB... :P

Överskottsbolaget. Har han inte råd med bättre? :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Ödlans brorsa

Jag är ÖB. Överbefälhavaren... Kosta inte på er tid på Överskotts Bolaget och sådant trams. Ni har ju Dollar Store och Gekås... :P
Bakom varje framgångsrik ödla finns alltid en stark brorsa.

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Och förresten, du är EB, inte ÖB... ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Min mormor säjer överskotts  lagret.... ::)