Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Piff & Puff: Räddningspatrullen 2022

Startat av Steffan Rudvall, 17 februari 2022 kl. 21:59:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 28 juli 2023 kl. 21:40:03Vad tyckte dottern?
Hon tyckte den var okej den riktar sig inte direkt till hennes målgrupp heller.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juli 2023 kl. 21:46:57Hon tyckte den var okej den riktar sig inte direkt till hennes målgrupp heller.
För gammal?

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 28 juli 2023 kl. 23:31:13För gammal?
Citat från: Simon Axelsson skrivet 28 juli 2023 kl. 23:34:31Jag hade gissat på "för ung".
Hon är 10 år gammal, för ung för att fatta alla referenserna och för gammal för att gilla den bara för att det är en film med pratande djur.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juli 2023 kl. 21:21:53Såg filmen med min dotter för ett tag sen och måste säga att jag tycker nog att vissa castingnival är lite konstiga.

Inget illa menat mot Per Sandborgh och Johan Hedenberg de är utmärkta i sina roller men ska man ta med ljud från KM Studios dubbning som de gör i den här filmen funkar inte det egentligen. Det här är ju en film som spelar på nostalgi så därför tyckte jag att det var lite synd att Anders Öjebo inte fick spela den vuxna Peter Pan.
Tråkigt att varken du eller din dotter gillade dem så mycket  :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall


gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juli 2023 kl. 23:39:29Hon är 10 år gammal, för ung för att fatta alla referenserna och för gammal för att gilla den bara för att det är en film med pratande djur.
Jag gillade i alla fall filmen.

Tyckte ävem dubbningen var 😊 👍
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juli 2023 kl. 23:39:29Hon är 10 år gammal, för ung för att fatta alla referenserna och för gammal för att gilla den bara för att det är en film med pratande djur.
Den enda filmen jag minns att jag såg när jag var 10 var Nasses Stora Film

gstone

Citat från: MOA skrivet 29 juli 2023 kl. 12:40:59Den enda filmen jag minns att jag såg när jag var 10 var Nasses Stora Film
Vilket tråkigt år av dit liv det måste varit då ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 juli 2023 kl. 16:18:43Vilket tråkigt år av dit liv det måste varit då ;D
Tiden då jag köpte filmen var väldigt tråkig,de bästa var när jag såg den i bilen på väg till min faster. Resten av året var riktigt bra.Nasses Stora Film var ändå 11 år gammal 2014