Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Lejonvakten (The Lion Guard)

Startat av moviefan, 16 februari 2016 kl. 19:33:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Elios

Kommer det komma fler säsonger här mon tro?  ???

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 29 januari 2019 kl. 09:40:49
Kommer det komma fler säsonger här mon tro?  ???

Det kommer en tredje iallafall!  ;)

E

Nån som vet varför denna serie utspelar sig mitt i 2:an ??? Tycker den borde utspela sig efter 2:an för då hade storyn varit mycket bättre.

För det som Simba säger att Scar var ledare för Lejonvakten stämmer ju inte alls och Kion syntes inte till nånstans i 2:an

OM den hade utspelat sig efter 2:an hade nog Elina Reader passat bra som Kiara och Leo Hallerstam hade passat bra som Kovu

Elios

Undrar lite här om det är här dem kommer ta rösterna från till den kommande liveaction filmen.  ;D ;D ;D

Disneyfantasten

Det verkar som Melker Edenroth, Hjalmar Lundblad Karlsson och Edwin Thunfors börjat komma in i målbrottet, så till nästa säsong lär man behöva byta ut dem...

www.youtube.com/watch?v=3-rIjw328KA

Disneyfantasten

Vet någon vem som gör rösten till mullvaden; www.youtube.com/watch?v=okHqL8XQA7U

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 maj 2019 kl. 19:33:17
OM den hade utspelat sig efter 2:an hade nog Elina Reader passat bra som Kiara och Leo Hallerstam hade passat bra som Kovu

Jättebra förslag!  :)

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 april 2018 kl. 22:20:20
Någon lista för säsong 2 är inte klar än, så antingen är den säsongen inte färdigdubbad än eller också har inte dubbningsstudion hunnit sammanställa informationen än.

Finns det någon lista för säsong 2 än? :)

Och förresten, hur går det att få ut Lejonvakten-listan på creditssidan? ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet  6 augusti 2019 kl. 20:39:44
Finns det någon lista för säsong 2 än? :)

Och förresten, hur går det att få ut Lejonvakten-listan på creditssidan? ^^
Senast jag pratade med Disney Character Voices International i Köpenhamn hade dubbningsstudion (SDI Media) ännu inte skickat in Contract Inventory Sheet för säsong 2 av Lejonvakten. :( Personen som har hand om TV-seriedubbningar där har dock inte svarat på mina mail den senaste månaden, men kanske är hen på semester eller liknande. Nästa gång jag får svar därifrån ska jag fråga om de fått in säsong 2-dokumentet än.

Tyvärr föll Lejonvakten-creditlistan i glömska, då jag jobbat så mycket med Dubbningshemsidans nya design (plus en del annat). Jag ska försöka få klar den. :)

moviefan


Elios

Det ska erkännas jag har lite dålig koll. Men när utspelar sig egentligen Lejonvakten? Joakim Jennefors.

E

Citat från: Elios skrivet  8 augusti 2019 kl. 20:43:31
Det ska erkännas jag har lite dålig koll. Men när utspelar sig egentligen Lejonvakten? Joakim Jennefors.
Den utspelar sig i mitten av Lejonkungen 2, det vet man för att Kiara är en lejonunge i serien, och dessutom så här Zira och Kovu med i serien och Kovu är också en lejonunge i serien

Om jag hade varit med och gjort serien så hade jag bestämt att serien borde utspela sig EFTER 2:AN för att undvika logiska luckor

E

Har Säsong 3 släppts på svenska än

Har sett en del klipp från den och där är Kiara och Kovu vuxna (som i Lejonkungen 2)

Disneyfantasten

En lite lustig sak är att tredje säsongen kommer att hysa många ICKE-Afrikanska djurarter, som Snöleoparder, Komodovaraner, Binturonger, Snöapor, Röda Pandor, Jättepandor, Tigrar, Isbjörnar, Pingviner, osv.  ;D (jag har läst om det så jag vet)

Daniel Hofverberg

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  3 september 2019 kl. 19:42:08
Har Säsong 3 släppts på svenska än
Nej, jag känner mig ganska säker på att säsong 3 inte har börjat sändas i Skandinavien än.

Disneyfantasten

Hur går det med credits av säsong 2?  :)