Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Scooby-Doo! Legenden om phantosaurien (Legend of the Phantosaur)

Startat av Jabberjaw, 11 juli 2023 kl. 14:35:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jabberjaw

Vet någon om denna filmen någonsin dubbats? Den sändes flitigt på Boomerang mellan 2014 - 2020.
Men av någon anledning har jag alltid missat sändningarna :(


Den har haft en Svensk titel tablå producerad. Men den har nu försvunnit
Nedan är en bild på hur den såg ut:


Steffan Rudvall

Citat från: Jabberjaw skrivet 11 juli 2023 kl. 14:35:19Vet någon om denna filmen någonsin dubbats? Den sändes flitigt på Boomerang mellan 2014 - 2020.
Men av någon anledning har jag alltid missat sändningarna :(


Den har haft en Svensk titel tablå producerad. Men den har nu försvunnit
Nedan är en bild på hur den såg ut:


Jag skulle gissa på att den har dubbats till svenska, flera av filmerna som inte gavs ut på DVD har nämligen det för Boomerang och har den sänts så flitigt så bör den ju vara dubbad.

MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet 11 juli 2023 kl. 14:35:19Vet någon om denna filmen någonsin dubbats? Den sändes flitigt på Boomerang mellan 2014 - 2020.
Men av någon anledning har jag alltid missat sändningarna :(


Den har haft en Svensk titel tablå producerad. Men den har nu försvunnit
Nedan är en bild på hur den såg ut:


De va efter jag slutade titta på TV,könstigt att bilden int syntes innan jag citerade

Jabberjaw

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2023 kl. 14:37:26Jag skulle gissa på att den har dubbats till svenska, flera av filmerna som inte gavs ut på DVD har nämligen det för Boomerang och har den sänts så flitigt så bör den ju vara dubbad.
Det tycker jag också. Men är det någon som vet med sig att med säkerhet ha sett filmen på Svenska? :) ???

Någon måste ju ha koll, här om något forum. Vill gärna veta. Ska maila till den Tjeckiska? avdelningen som tidigare haft översyn på Boomerang hemsidan och se vad dom har antecknat från sitt håll. Eller finns det en Svensk avdelning likt Warner Bros i Gamlestan.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2023 kl. 14:37:26Jag skulle gissa på att den har dubbats till svenska, flera av filmerna som inte gavs ut på DVD har nämligen det för Boomerang och har den sänts så flitigt så bör den ju vara dubbad.
Bland dom kan nämnas Scooby-Doo! Blå falcons mask :D


Vilket jag såg på HBO nordic.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Robban1993

Hej!  Ja filmen har svenskt tal! 

Spelade in den förut,   Den gick på boomerang kanalen  den ‎19 ‎juli ‎2023  8)

Rösterna vet jag ej....    Det brukar alltid stå men tyvärr inte...     Konstigt

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.