Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Coco Lee (1975-2023)

Startat av E, 8 juli 2023 kl. 16:11:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Sångerskan Coco Lee, som gjorde kinesiska rösten till Titelrollen i Mulan (1998), avled i förrigår efter att ha begått självmord tre dagar tidigare
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kEP126/artisten-coco-lee-dod

Dessutom sjöng hon låten "A Love Before Time" från filmen Crouching Tiger Hidden Dragon

Endast 48 år blev hon

Vila i frid

MOA

Citat från: E skrivet  8 juli 2023 kl. 16:11:48Sångerskan Coco Lee, som gjorde kinesiska rösten till Titelrollen i Mulan (1998), avled i förrigår efter att ha begått självmord tre dagar tidigare.

Dessutom sjöng hon låten "A Love Before Time" från filmen Crouching Tiger Hidden Dragon

Endast 48 år blev hon

Vila i frid
Men så hemskt med självmordsförsök,vad hände egentligen?

E

Citat från: MOA skrivet  8 juli 2023 kl. 16:13:24Men så hemskt med självmordsförsök,vad hände egentligen?
Jag redigerade just inlägget med en artikel där det står mer

Skokaka

Vila i frid. :(

Kines som dubbade Kines, såklart. Självmord är dåligt. (Även om jag borde prova...)

Lillefot

#4
Aj aj, det var inte kul att få höra att hennes depression hade tagit så hårt på henne. :(

Må hon få vila i frid.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 juli 2023 kl. 16:24:16Vila i frid. :(

Kines som dubbade Kines, såklart. Självmord är dåligt. (Även om jag borde prova...)
Aldrig!

Elios

Citat från: Skokaka skrivet  8 juli 2023 kl. 16:24:16Vila i frid. :(

Kines som dubbade Kines, såklart. Självmord är dåligt. (Även om jag borde prova...)
Det är ingenting att prova.   :(

Elios

Var tråkigt att höra. Visste dock inte så mycket om henne. Men tråkigt i en så tidig ålder. Ska den vara på denna avdelningen för den innehåller ju inte en svensk dubbning? 

Elios

Vill inte låta respektlös på nåt sätt men denna tråd hör faktiskt inte hemma här.  :P