Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Medlem

Startat av Bibeln, 7 oktober 2022 kl. 16:56:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bibeln

Kan någon göra ett test och se om det går att bli medlem och posta inlägg?

Elios

Hur menar du? Det är väl bara att registrera sig!? 

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet  7 oktober 2022 kl. 18:03:26Hur menar du? Det är väl bara att registrera sig!?
Om han har gmail kommer inte registreringsmailet fram på grund av spamproblemen, och är det inte så bara. :/
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet  7 oktober 2022 kl. 18:12:38Om han har gmail kommer inte registreringsmailet fram på grund av spamproblemen, och är det inte så bara. :/
Nej, precis - i så fall får vederbörande kontakta mig via e-post och upplysa om användarnamnet, så aktiverar jag kontot manuellt. :)

Men eftersom det pågått lite för länge nu, så ska jag undersöka om det går att byta IP-adress för Dubbningshemsidan, vilket kan tänkas lösa problemet - men eftersom det troligen innebär att sajten kommer ligga nere ett litet tag medan den nya IP-adressen sprids över nätet, plus att servern måste konfigureras om för att ta hänsyn till den nya IP-adressen, så är det inget man gör i all hast...

Bib

Citat från: Bibeln skrivet  7 oktober 2022 kl. 16:56:27Kan någon göra ett test och se om det går att bli medlem och posta inlägg?
Det kunde man: sa Bib till sitt gästjag.