Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hofverberg fyller år idag!

Startat av mockajacka, 3 september 2010 kl. 11:46:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.


Erika


Daniel Hofverberg


Lilla My

Och här har jag legat i feber och missat datumet :( Grattis i efterskott i alla fall  ;D

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios


Erika


Lilla My


Oscar Isaksson

Jag får gratulera på födelsedagen! ;D

(tänkte gör det redan på morgonen men sidan låg nere)

Daniel Hofverberg

Tack så mycket, allihopa.

Citat från: Oscar Isaksson skrivet  3 september 2012 kl. 21:26:39
(tänkte gör det redan på morgonen men sidan låg nere)
Jo, tyvärr låg alla sajter tillhörande samma webbhotell nere ett antal timmar under måndagmorgonen - från nån gång efter 06:00 till runt 13:00. Under tiden fick jag meddelanden på servern om "Out of space", så det verkar nästan som att webbhotellets servrar hade slut hårddiskutrymme (vilket dock verkar ovanligt klantigt). Vid alla databaskopplingar fick jag felmeddelande om "Too many connections", även fast ju inte en enda lär ha varit ansluten.

Jag vet fortfarande inte exakt vad som hände, då webbhotellet inte har svarat på mina mail, men det började i alla fall om att fungera av sig självt. Jag hoppas att det inte händer igen, men det har ärligt talat varit lite väl mycket strul med webbhotellet på senare tid.

gorehound

Har den äran att gratulera i efterskott! :)

ddubbning


Elios

Hade ju helt glömt att gratulera. Så får säga grattis i efterskott.   :D

TonyTonka

Grattis i ett liiite för långt efterskott från mig med  ;D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

ddubbning