Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skogvaktaren (J. Audubon Woodlore)

Startat av TonyTonka, 24 april 2024 kl. 22:11:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Är det någon som vet om någon mer än John Harryson, Roger Storm och den okända rösten i Beezy Bear (där Hans Lindgren spelar Kalle Anka) har spelat skogvaktaren? ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lillefot

Senaste jag tittade på kortfilmen via Disney+, så avgjorde jag att det är Hans Lindgren som spelar honom i den kortfilmen. Det var dock ett tag sedan och jag har inte tillgång till tjänsten just nu, så jag kan inte bekräfta det med säkerhet.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 24 april 2024 kl. 22:14:13Senaste jag tittade på kortfilmen via Disney+, så avgjorde jag att det är Hans Lindgren som spelar honom i den kortfilmen. Det var dock ett tag sedan och jag har inte tillgång till tjänsten just nu, så jag kan inte bekräfta det med säkerhet.
I 1975-års dubbning av Hooked Bear (som finns på Archive.org ) så är det iallafall Hans Lindgren.

Will Siv

Citat från: Lillefot skrivet 24 april 2024 kl. 22:14:13Senaste jag tittade på kortfilmen via Disney+, så avgjorde jag att det är Hans Lindgren som spelar honom i den kortfilmen. Det var dock ett tag sedan och jag har inte tillgång till tjänsten just nu, så jag kan inte bekräfta det med säkerhet.
Citat från: TonyTonka skrivet 24 april 2024 kl. 22:11:33Är det någon som vet om någon mer än John Harryson, Roger Storm och den okända rösten i Beezy Bear (där Hans Lindgren spelar Kalle Anka) har spelat skogvaktaren? ^^
Kan bekräfta att det är Hans Lindgren som spelar honom i "Buzzy Bear"