Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vilken är den bästa Quentin Tarantino Filmen?

Startat av Elios, 15 oktober 2019 kl. 02:29:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Reservoir Dogs (1992)
0 (0%)
Pulp Fiction (1994)
0 (0%)
Jackie Brown (1997)
0 (0%)
Kill Bill Vol. 1 (2003)
0 (0%)
Kill Bill Vol. 2 (2004)
0 (0%)
Death Proof (2007)
0 (0%)
Inglorious Basterds (2009)
0 (0%)
Django Unchained (2013)
1 (100%)
The Hateful Eight (2016)
0 (0%)
Once Upon A Time In Hollywood (2019)
0 (0%)

Antal personer som röstat: 1

Elios

Ja vilken är er favorit. Det ska sägas att jag har bara sätt lite av början av Reservoir Dogs men likaså Pulp Fiction.
Har varken sätt någon av Kill Bill filmerna eller den där Inglorious Basterds men det var dock tänkt en gång att jag skulle se den. Jag hade ju precis fyllt 15 då den kom ut men så hade jag glömt mitt pass och jag var hos min kusin i Malmö då och man bodde en timme bort från han och man kör ju inte så långt bara för att lämna ett pass så vi fick senare istället framåt efter nyår då se Mel Gibsons Edge Of Darkness istället.  :o

Dem andra har jag sätt men vet inte riktigt vilken jag tycker mest om så jag tror jag går på känsla och säger någon Random. Mycket möjligt att jag kanske röstar på dem andra när jag väl har sätt dom någon gång i framtiden. (Varav mina kompisar mobbar mig för att jag inte har sätt dem och försöker tvinga mig till det men det kan dem glömma. Likaså 8 Mile men det kan dem också glömma. Jag ser dem tids nog! ;D )

Äntligen gjorde ju där också Leonardo DiCaprio och Al Pacino en film ihop där i Once Upon A Time In Hollywood. Som jag har längtat efter det!  ;D