Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kommande tävlingar på Dubbningshemsidan (Feedback önskas!)

Startat av Daniel Hofverberg, 12 oktober 2017 kl. 01:55:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richardo

Någon aning när resultaten kommer publiceras för de föregående tävlingarna?

Vore bara kul att veta vilka som vann. :)

Daniel Hofverberg

Det har tyvärr varit mer arbete än beräknat med datorstrulet och med alla förberedelser inför julen, och därför har min tid inte räckt till. Jag hoppas dock kunna utse vinnarna i åtminstone två av de fyra tävlingarna före jul; möjligen tre.

Baywatch-tävlingen (frågesporten) lär ta längst tid, eftersom jag där måste granska alla frågor som varje person som varit med fått, vilka svar de angivit och säkerställa att rättningen gått rätt till. Detta eftersom en del av frågorna är ganska gamla, och det därför inte är säkert att det som står inskrivet i facit stämmer överens med verkligheten längre; plus att man kan ha skrivit någon bokstav fel eller liknande så att ett uppenbart rätt svar klassats som felaktigt.

Richardo

Imorgon är det jul. Jag undrar om Daniel kommer hinna att släppa några av de uppkommande tävlingarna och rätta några av de föregående tävlingarna innan jul. :(

Richardo


Daniel Hofverberg

Om jag hinner i natt efter julklappsinslagning och annat ska jag försöka hinna utse vinnarna på åtminstone någon av tävlingarna; men givetvis kommer alla julförberedelser att komma före i prioritetslistan...

Richardo


Richardo

Jag är inte längre här så jag ser inte anledningen till uppehållet. :(

Kommer du vänta tills efter nyår?

Richardo

(stryk ovanstående kommentar, tack. Jag skrev fel.)

Det är inte längre jul så jag ser inte anledningen till uppehållet. :(

Kommer du vänta tills efter nyår?

Daniel Hofverberg

Som tidigare nämnts kommer jag utse vinnarna så fort jag får tid till det. Som du säkert förstår är det mycket annat som kommit emellan, i och med julfirande och besök av släkt, men jag har inte glömt bort det och så fort jag får en halvtimme till övers ska jag gå igenom tävlingsbidragen...

Richardo

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 december 2017 kl. 22:21:17
Som tidigare nämnts kommer jag utse vinnarna så fort jag får tid till det. Som du säkert förstår är det mycket annat som kommit emellan, i och med julfirande och besök av släkt, men jag har inte glömt bort det och så fort jag får en halvtimme till övers ska jag gå igenom tävlingsbidragen...

Ok. Vore nog lättare att be någon annan att göra det, med tanke på att ditt schema är späcket, men jag antar att du inte har hittat någon som är tillgänglig.

Richardo

Undrar bara, men ibland i tävlingarna står det att vinnarna utses efter max 4 veckor eller något liknande.

Är det ett krav, att man har en begränsad tid på sig för rättning, eller är det valfritt?

Richardo

Hur sannolikt är det att vinnarna utses och de nya tävlingarna publiceras under Januari?

Annars får vinnarna vänta i tre/fyra månader...

Richardo

Ledsen om jag är tjatig, men det skulle vara lättare för alla parter om du snart hinner tid att utse vinnarna. :)

Richardo

Finns det några framsteg än?

Det är ju värt ett försök, även om jag tvivlar att det finns några framsteg. :(

Jag antar är rättningen av tävlingar tar mindre tid än att skriva en recension...

TBT_STR_QR

Jag vill inte strö salt i såren, men kan inte moderatorn Erika ta hand om rättningen om hon har tid över?

Men jag antar att Daniel redan har frågat henne och hon har förmodingen inte tid. Daniel nämnde ju tidigare att alla han frågade inte har tid.
Dubbningshemsidan DISCORD:
https://discord.gg/TwgqftwGxC