Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Mediadubb International

Startat av gstone, 17 januari 2023 kl. 18:05:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag saknar Mediadubb International  dom var ett bra bolag :(

Jag önskar dom fanns kvar.

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2023 kl. 18:05:27Jag saknar Mediadubb International  dom var ett bra bolag :(

Jag önskar dom fanns kvar.
De gör ju det på ett sätt...

Oskar

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2023 kl. 18:05:27Jag saknar Mediadubb International  dom var ett bra bolag :(

Jag önskar dom fanns kvar.
Det finns kvar men dock byt namn till sdi media sedan lyuno.

Daniel Hofverberg

Ja, än så länge finns ju i princip företaget kvar trots namnbyten - det är förstås till stora delar inte längre samma personal som på 1990-talet, men de är kvar i samma lokaler.

Däremot finns det väl en viss risk att det kanske inte fortsätter så, nu när företaget köpts upp och nu när det nya företaget bytt namn till bara Iyuno istället för Iyuno-SDI Group. Det behöver förstås inte nödvändigtvis innebära något, men åtminstone för mig är det ett varningstecken på att det kan tänkas vara första steget mot att lägga ner SDI Medias studio...

gstone

Vilka dubbar brukade  Mediadubb International  anlita ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

BPS

Vet någon var man kan få tag på deras gamla logga? Håller nämligen på med flera projekt där jag ska återskapa svenskt intro...

Lillefot

Citat från: BPS skrivet 17 januari 2024 kl. 12:07:50Vet någon var man kan få tag på deras gamla logga? Håller nämligen på med flera projekt där jag ska återskapa svenskt intro...
Behöver det vara endast loggan mot en transparent bakgrund, eller fugnerar det också om du för referensmaterial? För om det senare går bra kan du ta hjälp av  den här videon:
https://youtu.be/BNaOdS042wk?si=55dlZq8hXvrnyRfL
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

BPS

Citat från: Lillefot skrivet 17 januari 2024 kl. 12:38:41Behöver det vara endast loggan mot en transparent bakgrund, eller fugnerar det också om du för referensmaterial? För om det senare går bra kan du ta hjälp av  den här videon:
https://youtu.be/BNaOdS042wk?si=55dlZq8hXvrnyRfL
Det förstnämnde hade varit att föredra men i avsaknaden verkar det som att man får nöja sig med det sistnämnda och återskapa själv.

Jabberjaw

Citat från: BPS skrivet 17 januari 2024 kl. 12:44:53Det förstnämnde hade varit att föredra men i avsaknaden verkar det som att man får nöja sig med det sistnämnda och återskapa själv.
Den kanske finns med på Fox Kids filmerna som gavs ut från Joan i Danmark. Har du kollat om de har loggan i bättre kvalitét :)