Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Johan Hedenberg

Startat av gstone, 14 juni 2020 kl. 21:33:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Johan Hedenberg är UNDERBAR, han är en av dom allra bästa dubbarna i Sverige !!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Seriöst nu har du startat flera trådar om en dubbare och skriver bara att du älskar dom och inget mer. Det är ju bara onödigt och meningslöst. Daniel tycker säkert också det

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 21:33:35
Johan Hedenberg är UNDERBAR, han är en av dom allra bästa dubbarna i Sverige !!
Du behöver inte skapa ämnen till varenda skådespelare skriv bara i det här ämnet
https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=157.90

Daniel Hofverberg

Jag instämmer fullständigt. Har man något konkret man vill ta upp/diskutera kring en skådespelare, så är det helt okej (och rekommenderat) att skapa nya trådar.

Men det är meningslöst att skapa femtioelva nya trådar bara för att skriva "XXX är bäst i världen" (ungefär)... Då blir resultatet bara en massa trådar som förmodligen aldrig kommer att leda till någon diskussion, eller som ens kommer få fler än enstaka svar.

TecknatÄlskare

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juni 2020 kl. 11:23:13
Jag instämmer fullständigt. Har man något konkret man vill ta upp/diskutera kring en skådespelare, så är det helt okej (och rekommenderat) att skapa nya trådar.

Men det är meningslöst att skapa femtioelva nya trådar bara för att skriva "XXX är bäst i världen" (ungefär)... Då blir resultatet bara en massa trådar som förmodligen aldrig kommer att leda till någon diskussion, eller som ens kommer få fler än enstaka svar.

Går det inte att sätta samman alla trådarna som hen skapat? Eller ta bort dem, det är ju en hel del...

Steffan Rudvall

Citat från: TecknatÄlskare skrivet 15 juni 2020 kl. 11:43:24
Går det inte att sätta samman alla trådarna som hen skapat? Eller ta bort dem, det är ju en hel del...regelförenklingar
Eller kanske föra över inläggen till ämnet Favoritdubbare

MOA

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 15 juni 2020 kl. 10:43:27
Seriöst nu har du startat flera trådar om en dubbare och skriver bara att du älskar dom och inget mer. Det är ju bara onödigt och meningslöst. Daniel tycker säkert också det
Ja de e skit onödigt!

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juni 2020 kl. 11:23:13
Jag instämmer fullständigt. Har man något konkret man vill ta upp/diskutera kring en skådespelare, så är det helt okej (och rekommenderat) att skapa nya trådar.

Men det är meningslöst att skapa femtioelva nya trådar bara för att skriva "XXX är bäst i världen" (ungefär)... Då blir resultatet bara en massa trådar som förmodligen aldrig kommer att leda till någon diskussion, eller som ens kommer få fler än enstaka svar.

Vad menae du ?

Jag vill bara berätta att dom är bra :-[ :-\ :'( :'(

Är det fel ? :-\ :-\ :-\ :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 juni 2020 kl. 13:40:14
Jag vill bara berätta att dom är bra :-[ :-\ :'( :'(

Är det fel ? :-\ :-\ :-\ :'( :'(
Nej, det är inget fel att berätta det - men jag ser ingen anledning att starta nya trådar för varje enskild skådespelare du vill säga det om, om du faktiskt inte har något annat att säga.

Jag hade kunnat starta 58 nya trådar som bara innehåller texten "XXX är bäst", men det gör jag inte eftersom det är ganska meningslöst och inte leder till någon vidare diskussion...

Det här är trots allt ett diskussionsforum, vilket innebär att fokus bör i första hand ligga på diskussioner och inte på korta monologer...

Elios

Han är skitgrym. Han gör så bra ondskefull röst varje gång så man blir generad.  :D

MOA


Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 15 juni 2020 kl. 21:33:45
Yes!Bäst som Dr Robotnik 8)

Nu har jag inte hört Hedenberg som Robotnik, men jag gillade Jonas Kruse i rollen
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 15 juni 2020 kl. 21:40:22
Nu har jag inte hört Hedenberg som Robotnik, men jag gillade Jonas Kruse i rollen

Jonas Kruse var superbra :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.