Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Jag vet vad du gjorde förra sommaren

Startat av moviefan, 26 oktober 2018 kl. 06:05:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Denna rysare samt 2an är mycket bra. En sak som jag har tänkt på är att karaktären Olga, nämns aldrig vid namn i filmen, men namnet står med på eftertexterna på Jag vet fortfarande vad du gjorde. Hur kommer det sig ?  Kom de på att karaktärens namn ska stå med på eftertexterna men inte nämnas i filmen ? (Olga, är städerskan på hotellet, på ön. Karaktären mördas av Ben Willis rätt tidigt i storyn)

En annan sak är den svenska textingen av den första filmen. När Julie får ett brev, så borde det stå Jag vet vad du gjorde förra sommaren i svenska texningen, men det står Jag vet vad du gjorde i somras.  ???  (Står det, det först nämnda på vhs utgåvorna ?)  Jag har utgåvan med alla tre filmerna i. Hur ligger det till med de separata utgåvorna av ettan och 2an ?  Har dessa samma textning som dvd boxen ?