Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Spirit – Hästen från vildmarken

Startat av gstone, Igår kl. 13:33:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Här kan vi diskutera vilka som spelar dessa biroller på svnska ?

Jag undrar över detta 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TBT_STR_QR

Det hade underlättat om det hade funnits ljudklipp eller videoklipp med den svenska dubbningen. 

Tyvärr har jag inget exemplar av filmen. 
Dubbningshemsidan DISCORD:
https://discord.gg/TwgqftwGxC

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 13:33:40Här kan vi diskutera vilka som spelar dessa biroller på svnska ?

Jag undrar över detta
Längesedan jag såg men den första spelas av Niclas Ekholm, resten vet jag tyvärr inte.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 13:33:40Här kan vi diskutera vilka som spelar dessa biroller på svnska ?

Jag undrar över detta
Kan du bifoga ljudklipp på rösterna ifråga? Eller åtminstone vad rollfigurerna heter och tidskoder var man kan hitta åt rollfigurerna i filmen?

Spirit - Hästen från vildmarken finns på Viaplay, men jag har ingen större lust att titta igenom en och en halv timme för att försöka jämföra alla rollfigurer som dyker upp med dina bilder...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 15:22:20Kan du bifoga ljudklipp på rösterna ifråga? Eller åtminstone vad rollfigurerna heter och tidskoder var man kan hitta åt rollfigurerna i filmen?
Nej
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Spirit är en mycket fin film, och har mycket fin animation och musik.  ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 16:30:12Nej
Åtminstone kan du väl berätta vad rollfigurerna heter, och tala om var vi kan hitta åt dem?

Det är orimligt att förvänta sig att vi ska titta igenom en hel film, försöka jämföra alla rollfigurer som dyker upp med dina bilder för att se om det verkar vara samma och sen försöka avgöra vilka rösterna tillhör...