Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Cyborg 009

Startat av Cadpig, 22 augusti 2014 kl. 10:41:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cadpig

Hade aldrig hört talas om den här serien innan igår kväll men så snubblade jag över den på tuben. Om det finns en sämre dubb än den här så blir jag nästan rädd.
Hysteriskt rolig är den i alla fall. Rolig och irriterande om vartannat.

Här är "The best of" i fem delar. (Rolig info under videon också)


https://www.youtube.com/watch?v=A06xB1imtdU&list=UUuqs95E-n-OWX_OpRGr7JvA

Daniel Hofverberg

Tro mig; det finns värre dubbningar än den...

Men Cyborg 009 har onekligen en minnesvärd och unik dubbning; på gott och (mest) ont... Jag skulle verkligen ha velat veta vem skådespelaren är som spelar alla rollfigurer, men hittills har jag gått bet på det.

AlexanderM

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 augusti 2014 kl. 10:51:38
Tro mig; det finns värre dubbningar än den...

Men Cyborg 009 har onekligen en minnesvärd och unik dubbning; på gott och (mest) ont... Jag skulle verkligen ha velat veta vem skådespelaren är som spelar alla rollfigurer, men hittills har jag gått bet på det.


Du har inte lyckats ta reda på vad det är för studio? Tror du nämnde nåt i en annan-tråd att det var nån tysk(?) studio?
"Får jag gissa? Ni snubbar är tandfeèrna inte sant?

Nej det finns inte 4 tandfeèr idiot! Det där är de 7 dvärgarna!"

Bebop & Rocksteady, Teenage Mutant Hero Turtles ("Shredderville")

Elios

Vad var så speciellt med denna serien?! 

Fred

Citat från: Elios skrivet 16 december 2022 kl. 01:39:47Vad var så speciellt med denna serien?!
Att alla röster i den svenska dubben görs av enbart en person (Tim Mehrens) och att resultatet blir därefter.