Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dexters Laboratorium - Ego trip (Långfilm)

Startat av qnorsten, 11 augusti 2016 kl. 21:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

qnorsten

Hej satt här om dagen och tittade på Dexters Laboratorium och började då fundera.
Är det någon som vet om Långfilmen Ego trip någonsin har dubbats till svenska? Jag har för mig att den stått med i en TV-tablå för något år sedan. Men att det då visades något helt annat i stället.
Jag undrar därför om någon annan vet ifall den filmen någonsin dubbats till Svenska?
Insamling utav Tecknade serier och äldre dubbningar
Hemsida: http://alltomtecknat.se
Youtubekanal: https://www.youtube.com/channel/UCVdS0RIlHenwCgijmSkvZug

Mathilda Gustafsson


MoonFace

100 år senare!

Men ja den dubbades!
Jag minns den!
Jag har för mig att dom spammade den på vintertid/julafton tillsammans med Tom och Jerry Gör stan osäker :)
Jag var liten då. Men jag minns att den dubbats.

MOA

Citat från: MoonFace skrivet 14 april 2023 kl. 18:41:31100 år senare!

Men ja den dubbades!
Jag minns den!
Jag har för mig att dom spammade den på vintertid/julafton tillsammans med Tom och Jerry Gör stan osäker :)
Jag var liten då. Men jag minns att den dubbats.
Tack för information!E de samma röster som förut?
Citat från: qnorsten skrivet 11 augusti 2016 kl. 21:38:22Jag har för mig att den stått med i en TV-tablå för något år sedan. Men att det då visades något helt annat i stället.
Könstigt,undrar varför

MoonFace

Citat från: MOA skrivet 14 april 2023 kl. 19:57:07Tack för information!E de samma röster som förut?Könstigt,undrar varför
Det kan jag tänka mig ja!
Detta var ju 100 år sen :( (sent 90-00 talet)
Bara sätt den gå den gick på CN.
Men är 100 på att den gick vinter tid och spammades tillsammans med Tom och Jerry Gör stan osäker filmen! :)

Men jag är 100 på att den är på Svenska då jag minns den så väll och att jag gillade den! :D

Dubintrested