Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Röstskådespelare - utanför underhållning?

Startat av Richardo, 24 december 2019 kl. 10:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richardo

Har det hänt att individer som INTE jobbar inom underhållningsbranschen har medverkat som röstskådespelare?

Till exempel att en brandman också arbetar inom röstskådespelare eller skådespeleri i allmänhet?

Soscla

Vet inte var man skulle hitta såna. Exempel kunde väl vara där de ibland lottar ut röster till kommande filmer till allmänheten. Ett exempel kan vara när Skansen-Jonas var med i Hitta Doris. Han är ju inte skådis, men är ofta med i tv, så han är väl lite underhållare på sätt och vis.
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Jag har som mål att bli en skådespelare som delar sin tid ganska jämt mellan dubbning och svensk film och tv !

Jag hoppas verkligen jag kan bli en skådespelare. jag en talang för improv och varje jag var med i en pjäs på gymnasiet fick jag särklassigt beröm efter året av medlemmar av publiken. Det sista tjejn jag hade en crush på sa innan jag  lämnade gymnasiet förgrott efter stunden var. Du MÅSTE  satsa på skådespeleri !  :D

Många finner både mitt agerande och mitt improv ganska roligt :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.