Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Amatörfilm?

Startat av PAAATE, 11 mars 2005 kl. 22:18:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

PAAATE

Någon här som gjort en film nån gång?

Jag och några kompisar håller på med en sketchfilm. Den är helt sjuk! I en scen ska jag demonstrera hur ett hjul fungerar, och då lägger jag mig i en backe som lutar typ 70°, och sen rullar jag ner för den.

Jag fick skavsår på benet, eftersom jag glömde ta ut mina nycklar ur fickan de låg i, men annars är jag hel och frisk.

Hmm, om man nu kan kalla sig frisk, efter att ha rullat ner för en backe med 70° lutning... :/
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Ödlans brorsa

Jag har varit med och gjort några filmer :D
En hette Arnold och gänget, där var jag en av de två huvudrollerna, jag spelade den rullstolsbundne Arnold.
Dessutom spelade jag huvudrollen i filmerna Raggarfyllots bästa, och Raggarfyllot och hans broder, två misslyckade filmer, varav den sistnämnda aldrig blev riktigt färdig. Har även gjort en biroll i filmen Masugnen.

Dessutom har jag gjort dokumentären "En dag på stranden", som jag gjorde med mobilkamera :D, och intervjuade lite vänner, om vad dom tyckte om stranden...


Helt fantastiskt, eller hur? Nu blev ni allt imponerade av mina fantastiska erfarenheter som skådis.
Bakom varje framgångsrik ödla finns alltid en stark brorsa.

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Ödlans brorsa

Att tillägga kan jag säga att jag även spelade ap-mannen Apu i en star wars-inspirerad film. Apu skulle vara en slags Chewbacca.
Filmen blev aldrig klar, eftersom två av de viktigaste rollerna var bröder, och när dom fick ett X-Box, hade dom inte tid för filmen mer... tyvärr...

Filmen var ganska bra, eftersom vi lade till effekter, som t.ex. lasersvärden, som såg ut som i de riktiga filmerna, eftersom vi hade ett bra program.
Bakom varje framgångsrik ödla finns alltid en stark brorsa.

PAAATE

Jag har också gjort en annan film innan. Den SÖG! :P

Det roligaste var när vi sprang in på stadshuset och frågade om de sett The Cookie-monster... ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Ödlans brorsa

Bakom varje framgångsrik ödla finns alltid en stark brorsa.

PAAATE

Check in centrum...

Det sa dem,alltså, på allvar... ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

clash

Då jag går media har jag gjort mkt amatörilm:)
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

PAAATE

Media tänker jag gå på gymnasiet, men jag kan inte komma på vilken inriktning och det stör mig...

Antingen textkommunikation, ljudmedier eller rörlig bild...

GAAA!!! BESLUTSÅNGEST!!!  ???
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

clash

Det kanske e olika men vi fick pröva på det mesta i 1an och sen välja vad´vi ville ha i 2an.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

PAAATE

Mm, så är det för oss också.

Just nu lutar det mest åt rörlig bild, dock. :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

clash

Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

moviefan