Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Favoritfilm?

Startat av PAAATE, 29 november 2004 kl. 19:05:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

PAAATE

Nu har här ju inte hänt nå't på ett tag och detta var det ända jag kände för att skriva om i dagsläget, så vilka är era favortifilmer?

Min egen top10-lista:

1: Spiderman (Actionäventyr)
2: Rush Hour (Actionkomedi
3: Spiderman 2 (Actionäventyr)
4: Teenage Mutant Ninja Turtles (Actionäventyr)
5: Shanghai Knights (Actionkomedi)
6: Shanghai Noon (Actionkomedi)
7: Evil Dead (Rysare)
8: Rush Hour 2 (Actionkomedi)
9: Carrie (Rysare)
10: Dragonball Z - Jakten på Garlic (tecknad actionkomedi)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika

Jag har ingen lust att göra någon 10-i-topplista  :D så ni får en lite "friare" lista.  ;)

Spider-Man-filmerna, X-Men 2, alla Tim Burtons filmer, Basquiat, Den oändliga historien, Ghostbusters, Aladdin, Herkules,
Micke och Molle, Labyrinth och sedan finns det fler som jag inte kan komma på just nu. 

PAAATE

Hm, jag trodde att det skulle hända lite saker när man startar ett nytt ämne. *SUCK!*  :(
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

#3
Eftersom jag inte orkar skriva ett nytt ämne, så skriver jag i detta eftersom det passar bäst.

Jag är för tillfället otroligt deprimerad. Först verkade det som om komediserien That '70s show skulle läggas ned efter sjunde säsongen, men sedan när jag fick veta att man håller på att diskutera en ev. åttonde säsong, så verkar det som om Topher Grace (Eric) och Ashton Kutcher (Kelso) ska lämna serien. Topher för evigt, medan Ashton kan tänka sig att fortsätta spela Kelso, fast bara som en gästroll. Jag älskar serien, och hoppas verkligen att dem inte lämnar den. Då skulle jag bara bli ännu mer deprimerad.  :'(

Någon annan som gillar serien, så jag vet att det inte bara är jag som lider?  ???
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 11 januari 2005 kl. 21:41:53
Eftersom jag inte orkar skriva ett nytt ämne, så skriver jag i detta eftersom det passar bäst.

Jag är för tillfället otroligt deprimerad. Först verkade det som om komediserien That '70s show skulle läggas ned efter sjunde säsongen, men sedan när jag fick veta att man håller på att diskutera en ev. åttonde säsong, så verkar det som om Topher Grace (Eric) och Ashton Kutcher (Kelso) ska lämna serien. Topher för evigt, medan Ashton kan tänka sig att fortsätta spela Kelso, fast bara som en gästroll. Jag älskar serien, och hoppas verkligen att dem inte lämnar den. Då skulle jag bara bli ännu mer deprimerad.  :'(

Någon annan som gillar serien, så jag vet att det inte bara är jag som lider?  ???
Nä, men jag gillar Ashton Kutcher...utom i Punk'd då..där får han fel på stämbanden..han skriker hela tiden ju i den serien. ..Men i The butterfly effect gillar jag honom =)...nån som har sett den?

PAAATE

#5
Nej, jag har inte sett den filmen, men om du tycker att han ska fortsätta göra film, och därmed sluta spela Kelso i That '70s show så är du min svorne dödsfiende!  >:(   Eller, jag hatar dig lite grann i alla fall... Vi har inte samma åsikt, helt enkelt.

Eller, kanske inte hatar dig, men i alla fall din åsikt. Hatar den otroligt mycket!
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet 12 januari 2005 kl. 18:03:47
Nej, jag har inte sett den filmen, men om du tycker att han ska fortsätta göra film, och därmed sluta spela Kelso i That '70s show så är du min svorne dödsfiende!  >:(   Eller, jag hatar dig lite grann i alla fall... Vi har inte samma åsikt, helt enkelt.

Eller, kanske inte hatar dig, men i alla fall din åsikt. Hatar den otroligt mycket!
Du gav mig en åsikt där..haha...först sa du "om du tycker", sen tyckte, sen hatade du mig =P
Jag tycker han ska fortsätta göra filmer, och om han gör den där showen lr inte spelar ingen roll för mig för jag har aldrig sett den

PAAATE

Förlåt, det bara blev så... Och det var fjärde gången jag sa "det bara blev så" idag.  ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir en åttonde säsong av That '70s show och ALLA i ensemlen stannar kvar! Åh, Gud, vad glad jag blir! Jag älskar den serien, och det känns helt fantastiskt! YES! YES! YES!  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Åh, just det! Om ni inte sett That '70s show förut, så börjar TV4 reprisera säsong ett 3/2! Kolla då, eller ångra er! ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Jag har sett en del avsnitt av That '70s Show, och visst är det sevärt, men ingen höjdare i mitt tycke. Jag kan se det om jag inte hittar något annat, men det är ingenting jag ser fram emot eller ens försöker att pricka in att se...

PAAATE

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 januari 2005 kl. 10:29:43
Jag har sett en del avsnitt av That '70s Show, och visst är det sevärt, men ingen höjdare i mitt tycke. Jag kan se det om jag inte hittar något annat, men det är ingenting jag ser fram emot eller ens försöker att pricka in att se...


.... :o
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika

Då vill du inte veta vad jag tycker om That 70's Show.  ;)

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika

Citat från: Patrik skrivet 22 januari 2005 kl. 16:06:34
Citat från: Erika skrivet 22 januari 2005 kl. 15:36:38
Då vill du inte veta vad jag tycker om That 70's Show.  ;)

....  :'(

Jag hatar den inte utan den är helt enkelt inte intressant i mina ögon.  :)