Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Lego Filmen

Startat av Disneyfantasten, 17 november 2022 kl. 23:34:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Hittade ingen tråd om denna film.

Okej, jag såg filmen idag och får erkänna att den ändå var relativt bra, handlingen går att hänga med i, animationen är bra (åtminstone om man tar sig i beaktning att det är lego-animation), karaktärerna är tredimensionella och den svenska dubbningen förhöjde intrycket.

Sabelöga

Jag har också sett filmen och måste bara säja att jag tycker den är riktigt bra!  :D
Houba !

Lillefot

Minns också att filmen var riktigt bra när jag såg den runt premiären 2014. Humorn var lyckad och Emmet må ha varit en naiv huvudkaraktär, men han var ändp charmig och rolig att följa. Sen tyckte jag även twisten att
Spoiler
hela filmen var ett barns fantasi, baserat på hur han upplevde sin pappa
[close]
var väldigt kreativ och passade in i temat som filmen hade.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet 20 juli 2023 kl. 13:09:11Nyther om nästa  Lego film som kommer göras av ett helt annat bolag.
https://www.moviezine.se/nyheter/nasta-lego-film-blandar-animerat-och-live-action
Kul, ser fram emot det. Den första är ju riktigt bra!
Houba !

gstone

Citat från: Sabelöga skrivet 20 juli 2023 kl. 14:02:14Kul, ser fram emot det. Den första är ju riktigt bra!
Läst du att det här blir en komplett reboot ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet 20 juli 2023 kl. 14:56:48Läst du att det här blir en komplett reboot ?
Ja, det var det menade med att den första var bra. Dom senare var ju inte lika bra så en nystart välkomnas!  :)
Houba !

gstone

Citat från: Sabelöga skrivet 20 juli 2023 kl. 15:13:16Ja, det var det menade med att den första var bra. Dom senare var ju inte lika bra så en nystart välkomnas!  :)
Okej.

Då fattar jag  :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.