Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Familjefilmer (Äldre och Nya)

Startat av moviefan, 4 februari 2022 kl. 11:58:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Det finns många bra animerade filmer med bra dubbning. Tex Balto, Det var en gång en skog, Landet för längesedan, Tummelisa (Både Bluth och anime) mfl.  Just nu så kollar jag på en film som heter Bayala, som finns i Comhem boxen. Vilka har dubbat den ?  Har ni sett den ?  Det är en animerad fantasy film, med fantasy djur, älvor m.m. 

Hoppas fler äldre filmer släpps på bluray, Balto släpptes för inte så längesedan.   ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet  4 februari 2022 kl. 11:58:27
Just nu så kollar jag på en film som heter Bayala, som finns i Comhem boxen. Vilka har dubbat den ?  Har ni sett den ?  Det är en animerad fantasy film, med fantasy djur, älvor m.m. 
Dubbcredits för Bayala - Ett magiskt äventyr finns på Dubbningshemsidan sedan flera månader tillbaka:
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/bayala/

Disneyfantasten

Nu vill jag inte vara sån men, jag skulle säga familjefilmer.

moviefan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 februari 2022 kl. 12:06:29
Dubbcredits för Bayala - Ett magiskt äventyr finns på Dubbningshemsidan sedan flera månader tillbaka:
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/bayala/

Gavs den även ut på dvd ?

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet  5 februari 2022 kl. 10:47:07
Gavs den även ut på dvd ?
Den har släppts på DVD, men tyvärr inte Blu-Ray.

Dessutom finns den att streama på Paramount+, och så finns den som digital hyr- och köpfilm. När jag lade ut creditlistan fanns den på Viaplay, men den har tyvärr försvunnit därifrån sedan dess.

moviefan

Hoppas fler äldre familjefilmer släpps på bluray.  Balto, släpptes för inte så längesedan.

moviefan

Gillar ni Jumanji 1995 ?  Har ni sett uppföljarna ?