Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Legendaren Per Myrberg! 🔥♥️😇😤😁

Startat av Elios, 7 december 2020 kl. 14:45:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Vem vet det lär ju knappast hända men vore ju roligt om även han gjorde rösten till den nya Den Lilla Sjöjungfrun. Även om jag tror sannolikheten är rätt så liten med tanke på att i originalet så spelas Mozart eller Scuttle på engelska, utav Akwafina som är en tjej så kan det ju bli så att det även får en kvinnlig röst på svenska men hade ändå varit rätt så coolt om Akwafina dubbades av Per Myrberg. Det kan ingen förneka!  ;D ;D

Citat från: gstone skrivet 21 april 2023 kl. 17:09:12Jag är rädd att han ska dö.
Likaså är jag också med Jan Malmsjö, Stefan Ljungqvist, Bert-Åke Varg, Nils Eklund, Björn Gustafson, Birgitta Andersson, Meta Velander mfl. Men tyvärr är det ju så att man kan ju inte bli hur gammal man än vill bli.
Var ju väldigt tråkigt att Gunnar Ernblad lämnade oss här om året i slutet på 2021 tror jag det var och det kändes helt klart som han kunde levt med oss längre men man vet ju inte heller vilka sjukdomar andra kan ha osv. 

gstone

Citat från: Elios skrivet 25 april 2023 kl. 02:12:53Vem vet det lär ju knappast hända men vore ju roligt om även han gjorde rösten till den nya Den Lilla Sjöjungfrun. Även om jag tror sannolikheten är rätt så liten med tanke på att i originalet så spelas Mozart eller Scuttle på engelska, utav Akwafina som är en tjej så kan det ju bli så att det även får en kvinnlig röst på svenska men hade ändå varit rätt så coolt om Akwafina dubbades av Per Myrberg. Det kan ingen förneka!  ;D ;D
Likaså är jag också med Jan Malmsjö, Stefan Ljungqvist, Bert-Åke Varg, Nils Eklund, Björn Gustafson, Birgitta Andersson, Meta Velander mfl. Men tyvärr är det ju så att man kan ju inte bli hur gammal man än vill bli.
Var ju väldigt tråkigt att Gunnar Ernblad lämnade oss här om året i slutet på 2021 tror jag det var och det kändes helt klart som han kunde levt med oss längre men man vet ju inte heller vilka sjukdomar andra kan ha osv.
Daveed Diggs är Sebestian på engelska.
Han är rappare, skådespelare och låtskrivare mest känd för musikalen  Hamilton.


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 25 april 2023 kl. 02:12:53Vem vet det lär ju knappast hända men vore ju roligt om även han gjorde rösten till den nya Den Lilla Sjöjungfrun. Även om jag tror sannolikheten är rätt så liten med tanke på att i originalet så spelas Mozart eller Scuttle på engelska, utav Akwafina som är en tjej så kan det ju bli så att det även får en kvinnlig röst på svenska men hade ändå varit rätt så coolt om Akwafina dubbades av Per Myrberg. Det kan ingen förneka!  ;D ;D
Likaså är jag också med Jan Malmsjö, Stefan Ljungqvist, Bert-Åke Varg, Nils Eklund, Björn Gustafson, Birgitta Andersson, Meta Velander mfl. Men tyvärr är det ju så att man kan ju inte bli hur gammal man än vill bli.
Var ju väldigt tråkigt att Gunnar Ernblad lämnade oss här om året i slutet på 2021 tror jag det var och det kändes helt klart som han kunde levt med oss längre men man vet ju inte heller vilka sjukdomar andra kan ha osv.

Bert-Åke är redan död, han gick bort vid nyårsafton 2022.

Elios

Citat från: gstone skrivet 25 april 2023 kl. 19:19:05Daveed Diggs är Sebestian på engelska.
Han är rappare, skådespelare och låtskrivare mest känd för musikalen  Hamilton.
Ja du kan dina musikaler. Det är kul. Ska bli spännande att se hur han gör Sebastian då. ^^