Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Söker en tecknad kortfilm

Startat av DisneyTLK, 30 april 2014 kl. 01:05:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DisneyTLK

Hejsan!

Nu ska jag försöka väcka minnen hos er som läser.

Jag söker alltså en relativt gammal kortfilm. Åtminstone så tror jag att det var en kortfilm.
Den har visats på tv, tror jag. den utspelar sig i en skog, och vad jag minns så KAN det ha varit alla olika årstider men jag minns mest hösten.
Den handlade om två djur, därav det ena djuret tog ahand om det andra. Det kan ha varit en fågel som förlorat sin mamma, och en mullvad som tog hand om denne, och försökte hjälpa den att lära sig flyga eller så. Jag minns en skogsdunge, samt en klippa/brant backe. Den var inte så värst färgglad heller, alltså ganska realistiskt ljus vad jag minns. Och den var 2d-animerad.

Jag hoppas detta kan väcka minnen hos er, och kom ihåg att mitt minne inte behöver stämma, jag säger att det är så jag har för mig att det var.

tack på förhand! alla typer av tankar kring detta, inkl. tips är varmt välkomna.