Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Dubbningshemsidans Instagram, Snappchatt etc

Startat av Richardo, 14 juni 2018 kl. 07:36:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richardo

Kommer Dubbnigshemsidan att skaffa Instagram, Snappchatt och andra sociala medier?

Sabelöga

Houba !

Daniel Hofverberg

Jag är ärligt talat så gammaldags av mig att jag aldrig ens provat använda Instagram; och Snapchat har jag uppriktigt sagt inte ens hört talats om... :(

Så just nu finns inga sådana planer, men man ska väl aldrig säga aldrig...

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juli 2018 kl. 21:56:08
Jag är ärligt talat så gammaldags av mig att jag aldrig ens provat använda Instagram; och Snapchat har jag uppriktigt sagt inte ens hört talats om... :(

Så just nu finns inga sådana planer, men man ska väl aldrig säga aldrig...
Personligen så använder jag mej bara av Twitter och VK. Så för mej gör det inget.
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Raltseye skrivet 14 juli 2018 kl. 21:20:15
Personligen så använder jag mej bara av Twitter och VK. Så för mej gör det inget.
VK...? Betyder det något annat än Västerbottenskuriren (vilket den förkortningen är synonym för i mina ögon)...?

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2018 kl. 00:08:34
VK...? Betyder det något annat än Västerbottenskuriren (vilket den förkortningen är synonym för i mina ögon)...?
Да, det betyder även VKontakte (ВКонтакте), vk.com , det är som ryska Facebook ungefär.
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Raltseye skrivet 15 juli 2018 kl. 17:33:17
Да, det betyder även VKontakte (ВКонтакте), vk.com , det är som ryska Facebook ungefär.
Skumt, har jag aldrig ens hört talats om.

Och jag som började tro att alla här (utom jag) läste VästerbottensKuriren regelbundet... ;)

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2018 kl. 20:38:31
Skumt, har jag aldrig ens hört talats om.

Och jag som började tro att alla här (utom jag) läste VästerbottensKuriren regelbundet... ;)
Det kan vara för att det i praktiken bara är ryssar som använder den ;)

Kanske borde ha sagt VKontakte dock..
Houba !

Richardo

Kanske Dubbningshemsidan bör skaffa ett Tumblir konto?

Anders M Olsson

Citat från: Richardo skrivet 24 juli 2018 kl. 07:53:48
Kanske Dubbningshemsidan bör skaffa ett Tumblir konto?

Kanske du borde skaffa ett Dubbningshemsidan-konto?