Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disneysånger

Startat av moviefan, 23 juli 2017 kl. 11:28:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Vilka gillar ni ? Jag gillar alla i Lejonkungen utom Morgonrapport.  Vårt paradis i Kogänget är fin. Likaså Ska det någonsin bli sol igen.  En Spegelbild samt Det ska bli män av er från Mulan. Ja det finns många som är bra.

Disneyfantasten

Jag gillar många Disney-sånger, så därför är det svårt att välja bara en.

Iallafall så håller jag med om angående Morgonrapport, som måste vara den sämsta låten inom Disney någonsin.

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 augusti 2017 kl. 17:21:31
Jag gillar många Disney-sånger, så därför är det svårt att välja bara en.

Iallafall så håller jag med om angående Morgonrapport, som måste vara den sämsta låten inom Disney någonsin.

Jag gillar verkligen Strong från  Berättelsen om Askungen. Den är så bra. Sonna Reel sjunger mycket bra.  Live versionen verkar bara ha nyskrivna låtar. Inte så många från originalet. 

moviefan

Sångerna från Mulan är mycket bra, särskilt En Spegelbild och Hur kan jag göra män av er nu.

moviefan


https://www.youtube.com/watch?v=ZfYGEppMwc0

Denna låt från Pocahontas är så himla fin. Det finns en version av filmen, där sången är med.  :D