Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Podcast om röstskådespelare

Startat av Christian Hedlund, 2 mars 2015 kl. 13:36:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders

Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Citat från: TonyTonka skrivet 18 maj 2015 kl. 19:57:43
Och förresten, ungefär hur långt kommer varje avsnitt bli tror du?



Varje avsnitt blir ca 60 min långt!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Alexander

Jätteroligt, ser verkligen framemot att lyssna på den! På det korta klippet du la ut med Annica Smedius kommer den säkert att bli jätterolig också, helt otroligt att hon kunde göra de rösterna live för dig.

Kan du säga till när man kan få ställa frågor till Annelie Berg sen?

Christian Hedlund

Citat från: Alexander skrivet 21 maj 2015 kl. 13:03:23
Jätteroligt, ser verkligen framemot att lyssna på den! På det korta klippet du la ut med Annica Smedius kommer den säkert att bli jätterolig också, helt otroligt att hon kunde göra de rösterna live för dig.

Kan du säga till när man kan få ställa frågor till Annelie Berg sen?


Annica är fantastisk!
Här har du lite material från min inspelning med Andreas Nilsson igår!


https://youtu.be/650tIyLXjbk


Och jag kommer absolut säga till när det är dags att intervjua Annelie! Se till att följa min Youtube-kanal så missar du inget  :) [size=78%] [/size]
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Anders

Jag märker att du inte har skrivit något på snart en månad, Christian. Har du lagt ner projektet?  :-\

Tänkte iallafall kolla om hela podcasten med Lasse Svensson är färdig, och om du kunde skicka en länk om så vore? Jag lyckas nämligen inte hitta den när jag googlar.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Christian Hedlund

Citat från: Anders skrivet 14 juni 2015 kl. 20:29:33
Jag märker att du inte har skrivit något på snart en månad, Christian. Har du lagt ner projektet?  :-\

Tänkte iallafall kolla om hela podcasten med Lasse Svensson är färdig, och om du kunde skicka en länk om så vore? Jag lyckas nämligen inte hitta den när jag googlar.

Hej!


har haft semester och sen fullt upp med jobb.

Projektet är INTE nedlagt. Podcasten med Lasse är klar, tillsammans med avsnittet med Annica Smedius och Andreas Nilsson - MEN showen är som jag sagt tidigare, inte släppt än.
Näst på tur för intervju är Anders Öjebo och Anneli Bergh :)


Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

AlexanderM

Hur går det med projektet Christian? Jag är intresserad av att ställa frågor till Annelie närmare bestämt! :)

Är det Anders som står på tur först då?
"Får jag gissa? Ni snubbar är tandfeèrna inte sant?

Nej det finns inte 4 tandfeèr idiot! Det där är de 7 dvärgarna!"

Bebop & Rocksteady, Teenage Mutant Hero Turtles ("Shredderville")

Christian Hedlund

Citat från: AlexanderM skrivet  6 juli 2015 kl. 22:48:07
Hur går det med projektet Christian? Jag är intresserad av att ställa frågor till Annelie närmare bestämt! :)

Är det Anders som står på tur först då?


Det går lite långsamt nu i semestertider. Annelie är bortrest, och samma sak gäller Anders. Men som det ser ut nu blir det Öjebo först, sen kommer jag faktiskt släppa 4 avsnitt, för att sen ge mig på intervjun med Annelie direkt. Det är tanken iaf :)

Återkommer med info!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Igthorn

Hade gärna sett en annan legend, Gunnar Ernblad i podcasten, om möjlighet och utrymme finns.

F.ö. ett väldigt uppskattat initiativ Christian, ska bli spännande att höra podcasten sedan.

Christian Hedlund

Citat från: Igthorn skrivet 13 juli 2015 kl. 22:12:00
Hade gärna sett en annan legend, Gunnar Ernblad i podcasten, om möjlighet och utrymme finns.

F.ö. ett väldigt uppskattat initiativ Christian, ska bli spännande att höra podcasten sedan.

Vad kul att du är pepp på podden :)

Gunnar, som tog mig under sina vingar för många år sedan, är definitivt en av de kommande gästerna!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Hans Tolvaly

Ser verkligen framemot att få lyssna på den här podcasten ordentligt.
Ska bli jättekul att får höra mer av Anders, Annelie, Andreas och alla de andra du kan får tala med.
Man har ju helt klart några favoriter som man skulle önska få höra där nån gång =)

Christian Hedlund

Det närmar sig inspelning!

Torsdagen den 13 augusti ska jag intervjua Anders Öjebo!

All info om detta finns här:
https://youtu.be/tZyAEUlw7Es

Skynda dig och ställ dina frågor innan den 12 aug för att vara säker på att de kommer med!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Elios

En fråga som jag skulle vilja veta är hur det är att göra en så stor roll som Musse Pigg?