Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Identifiera Air Bud

Startat av gstone, 19 december 2022 kl. 18:12:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag behöver hjälp att Identifiera rösterna i den första och andra Air Bud filmerna !

Första finns på  DVD , Andra bara på VHS .

Båda filmerna finns på Prime Video med svenskt tal.

Här några karatärer jag undrar över

  • Norm Snively, Coach Arthur Chaney, Domare Cranfield i ettan.
  • Dr. Patrick Sullivan,Fred Davis och Phil Phil i tvåan.
Jag är väldigt ledsen :(att jag inte kan lägga upp ljudklipp men jag har ingen anning om hur man gör.Men om någon sett filmerna, har dom eller har Amazon Prime skulle jag uppskatta om dom kunde identifiera rösterna.


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

När jag i vår såg dessa filmer tyckte jag mig höra Lasse Kronér (eller någon göteborgare) i en av rollerna i en av filmerna,'minns dock tyvärr inte vem, i tredje filmen tror jag att Andreas Nilsson var en av skurkarna men är långt ifrån säker nu när det var flera månader sedan, i en av filmerna tror jag att jag även skymtade Johan Halldén i eftertexterna, helt säker är jag dock inte...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 december 2022 kl. 19:48:04När jag i vår såg dessa filmer tyckte jag mig höra Lasse Kronér (eller någon göteborgare) i en av rollerna i en av filmerna,'minns dock tyvärr inte vem, i tredje filmen tror jag att Andreas Nilsson var en av skurkarna men är långt ifrån säker nu när det var flera månader sedan, i en av filmerna tror jag att jag även skymtade Johan Halldén i eftertexterna, helt säker är jag dock inte...
Lasse Kronér spelade möjligtvis inte Michael Jeters karaktär som är ond och klär ut sig till clown sen? ^^

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 21 december 2022 kl. 08:57:47Lasse Kronér spelade möjligtvis inte Michael Jeters karaktär som är ond och klär ut sig till clown sen? ^^

Nej det tror jag inte, jag tänker på en annan karaktär.

Elios


Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 21 december 2022 kl. 10:52:44Sicken då!? ^^

Jag är inte helt säker, men jag TROR att det kan ha varit någon basketlärare i 2an eller någonting sånt.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 december 2022 kl. 13:46:41Jag är inte helt säker, men jag TROR att det kan ha varit någon basketlärare i 2an eller någonting sånt.
Hmm. Undrar dock vem som dubbade Michael Jeter!?!? ??? ???