Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bilder och info till min kommande blogg

Startat av Disneyfantasten, 2 januari 2023 kl. 20:32:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Detta år fyller Disney-studion 100 år (1923-2023), med anledning av detta så planerar jag att fixa en blogg med hjälp av min verksamhet! Bloggen kommer bland annat att handla om Disney, andra stora amerikanska filmföretag, dubbningar, djur, och massa annat!

Till min blogg kommer jah att behöva massor av bilder, info, premiärdatum, dubbnings-listor, och massa annat!

Dubbnings-listor kan jag fiska upp med hjälp av personer från olika håll, samma med info om premiärdatum för bio, VHS, DVD, Bluray och i viss mån även TV!

Jag kommer att ha premiärdatum (bio, VHS, DVD, Bluray och i viss mån även TV) från Amerikanska, Australiska, Brittiska, Svenska, Danska, Norska, Finska, Holländska, Tyska, Franska, Belgiska, Spanska, Portugisiska & Italienska premiärer & utgåvor! (väljer att begränsa mig till enbart dessa för att det inte ska bli alltför mycket)

Dubbnings-listor kommer jag att begränsa mig till engelska, svenska, danska, norska och finska för att det inte ska bli alltför mycket!

Jag kommer att behöva följande bilder (bioaffischer, VHS-omslag, DVD-omslag, Bluray-omslag, broschyrer);

- Walt Disney Animation Studios långfilmer

- Pixar Animation Studios långfilmer

- DisneyToon Studios långfilmer

- Mupparna

- spelfilmer från Disney

- Disney-featuretter (d.v.s. filmer 20-40 minuter långa)

- VHS/DVD/Bluray-volymer av Disneys kortfilmer

- VHS/DVD-volymer av Disneys TV-serier

- VHS-volymer av Sing Along Songs

- VHS-volymer av Kul Med Engelska

- DreamWorks långfilmer

- DVD-volymer av DreamWorks TV-serier

- Don Bluth's långfilmer

- uppföljare till Don Bluth's långfilmer

- Warner Bros långfilmer (inkluderar Hanna Barbera)

- VHS/DVD-volymer av Warner Bros kortfilmer och TV-serier (inkluderar Hanna Barbera)

- Svanprinsessan-filmerna

- 20th Century Fox långfilmer (inkluderar Blue Sky Studios)

- Universals långfilmer (inkluderar Illumination)

- VHS/DVD-volymer av Universals TV-serier

(och mycket mera...)

Om ni har några frågor eller undrar över något så hör gärna av er på direkten i denna tråd!

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 januari 2023 kl. 20:32:26Detta år fyller Disney-studion 100 år (1923-2023), med anledning av detta så planerar jag att fixa en blogg med hjälp av min verksamhet! Bloggen kommer bland annat att handla om Disney, andra stora amerikanska filmföretag, dubbningar, djur, och massa annat!

Till min blogg kommer jah att behöva massor av bilder, info, premiärdatum, dubbnings-listor, och massa annat!

Dubbnings-listor kan jag fiska upp med hjälp av personer från olika håll, samma med info om premiärdatum för bio, VHS, DVD, Bluray och i viss mån även TV!

Jag kommer att ha premiärdatum (bio, VHS, DVD, Bluray och i viss mån även TV) från Amerikanska, Australiska, Brittiska, Svenska, Danska, Norska, Finska, Holländska, Tyska, Franska, Belgiska, Spanska, Portugisiska & Italienska premiärer & utgåvor! (väljer att begränsa mig till enbart dessa för att det inte ska bli alltför mycket)

Dubbnings-listor kommer jag att begränsa mig till engelska, svenska, danska, norska och finska för att det inte ska bli alltför mycket!

Jag kommer att behöva följande bilder (bioaffischer, VHS-omslag, DVD-omslag, Bluray-omslag, broschyrer);

- Walt Disney Animation Studios långfilmer

- Pixar Animation Studios långfilmer

- DisneyToon Studios långfilmer

- Mupparna

- spelfilmer från Disney

- Disney-featuretter (d.v.s. filmer 20-40 minuter långa)

- VHS/DVD/Bluray-volymer av Disneys kortfilmer

- VHS/DVD-volymer av Disneys TV-serier

- VHS-volymer av Sing Along Songs

- VHS-volymer av Kul Med Engelska

- DreamWorks långfilmer

- DVD-volymer av DreamWorks TV-serier

- Don Bluth's långfilmer

- uppföljare till Don Bluth's långfilmer

- Warner Bros långfilmer (inkluderar Hanna Barbera)

- VHS/DVD-volymer av Warner Bros kortfilmer och TV-serier (inkluderar Hanna Barbera)

- Svanprinsessan-filmerna

- 20th Century Fox långfilmer (inkluderar Blue Sky Studios)

- Universals långfilmer (inkluderar Illumination)

- VHS/DVD-volymer av Universals TV-serier

(och mycket mera...)

Om ni har några frågor eller undrar över något så hör gärna av er på direkten i denna tråd!

Och just det, instick och etiketter också!

Disneyfantasten


Disneyfantasten