Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kändisar som sjunger i framtida Disneyfilmer

Startat av E, 1 mars 2019 kl. 19:46:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Vilka kändisar tycker ni ska sjunga i framtida Disneyfilmer (både ledmotiv eller karaktärer som sjunger)

Själv hoppas jag på dessa:

Susan Boyle
Pierce Brosnan
Jacob Stadell (han har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört honom sjunga i nån film)
Stellan Skarsgård
Madonna
Celine Dion
Nathalie Brydolf
Ulrik Munther
Dogge Doggelito
Mendez
Lady Gaga
Lennart Jähkel
Mikaela Tidermark (hon har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört henne sjunga i nån film)
Tom Jones (vet att han sjöng låten Perfect World i Kejsarens nya stil men jag vill höra honom i en till film)
Tiffany Darwish
Eagle-Eye Cherry
Taron Egerton
Peter Stormare
Miley Cyrus
Billy Ray Cyrus
Hillary Duff
Hugh Jackman

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  1 mars 2019 kl. 19:46:03
Vilka kändisar tycker ni ska sjunga i framtida Disneyfilmer (både ledmotiv eller karaktärer som sjunger)

Själv hoppas jag på dessa:

Susan Boyle
Pierce Brosnan
Jacob Stadell (han har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört honom sjunga i nån film)
Stellan Skargård
Madonna
Celine Dion
Nathalie Brydolf
Ulrik Munther
Dogge Doggelito
Mendez
Lady Gaga
Lennart Jähkel
Mikaela Tidermark (hon har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört henne sjunga i nån film)
Tom Jones (vet att han sjöng låten Perfect World i Kejsarens nya stil men jag vill höra honom i en till film)
Tiffany Darwish
Eagle-Eye Cherry
Taron Egerton

Madona är en gudinna !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Hade varit kul och höra Per Andersson eller Claes Månsson sjunga en duett kanske.  ;D

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  1 mars 2019 kl. 19:46:03
Peter Stormare
Miley Cyrus
Billy Ray Cyrus
Hillary Duff

Är Peter Stormare bra sångare visste jag inte? ??? Men jag tänker dem andra två Miley och Billy. Dem sjunger ju ändå i Disneys Hannah Montana. Okej jag vet det är en vanlig spelfilm men det är fortfarande Disney. Sen undrar jag lite med om har inte Hillary Duff typ sjungt något i typ Lizzie Maguire?  ::) :P

Alexander

Citat från: Elios skrivet  7 mars 2019 kl. 21:27:19
Är Peter Stormare bra sångare visste jag inte? ??? Men jag tänker dem andra två Miley och Billy. Dem sjunger ju ändå i Disneys Hannah Montana. Okej jag vet det är en vanlig spelfilm men det är fortfarande Disney. Sen undrar jag lite med om har inte Hillary Duff typ sjungt något i typ Lizzie Maguire?  ::) :P

Miley Cyrus sjunger bl.a "I thought I lost you" med John Travolta även i Disneys Bolt;)

E

Citat från: Elios skrivet  7 mars 2019 kl. 21:27:19
Är Peter Stormare bra sångare visste jag inte? ??? Men jag tänker dem andra två Miley och Billy. Dem sjunger ju ändå i Disneys Hannah Montana. Okej jag vet det är en vanlig spelfilm men det är fortfarande Disney. Sen undrar jag lite med om har inte Hillary Duff typ sjungt något i typ Lizzie Maguire?  ::) :P
Jag har hört att Stormare också är musiker så jag tog med honom

Jag har sett Lizzie Maguire men jag tycker Hillary Duff borde sjunga en tecknad film också

E

Citat från: Alexander skrivet  7 mars 2019 kl. 22:30:56
Miley Cyrus sjunger bl.a "I thought I lost you" med John Travolta även i Disneys Bolt;)
Jo jag vet men jag vill höra henne i fler filmer

TonyTonka

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  1 mars 2019 kl. 19:46:03
Vilka kändisar tycker ni ska sjunga i framtida Disneyfilmer (både ledmotiv eller karaktärer som sjunger)

Själv hoppas jag på dessa:

Susan Boyle
Pierce Brosnan
Jacob Stadell (han har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört honom sjunga i nån film)
Stellan Skarsgård
Madonna
Celine Dion
Nathalie Brydolf
Ulrik Munther
Dogge Doggelito
Mendez
Lady Gaga
Lennart Jähkel
Mikaela Tidermark (hon har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört henne sjunga i nån film)
Tom Jones (vet att han sjöng låten Perfect World i Kejsarens nya stil men jag vill höra honom i en till film)
Tiffany Darwish
Eagle-Eye Cherry
Taron Egerton
Peter Stormare
Miley Cyrus
Billy Ray Cyrus
Hillary Duff
Hugh Jackman


Jakob Stadell sjunger titelsången i Hos Musse. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

E


TonyTonka

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 mars 2019 kl. 07:54:24
Ja men det är ingen film ;)

Jag vill minnas att Stadell också sjunger i Musse, Kalle & Långben: De tre musketörerna, även om jag kan ha fel där. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Vad tyckte du om Wiktorias framförande i Vaiana då?^^

E


gstone

Har Mikaela Tidermark Nelson sjungit i någon dubbning ?

Kan hon sjunga ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Elios skrivet  7 mars 2019 kl. 21:27:19
Är Peter Stormare bra sångare visste jag inte? ??? Men jag tänker dem andra två Miley och Billy. Dem sjunger ju ändå i Disneys Hannah Montana. Okej jag vet det är en vanlig spelfilm men det är fortfarande Disney. Sen undrar jag lite med om har inte Hillary Duff typ sjungt något i typ Lizzie Maguire?  ::) :P

Peter Stormare ska var med i Jesus Christ Superstar i sommar. Så jag antar det ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  1 mars 2019 kl. 19:46:03
Vilka kändisar tycker ni ska sjunga i framtida Disneyfilmer (både ledmotiv eller karaktärer som sjunger)

Själv hoppas jag på dessa:

Susan Boyle
Pierce Brosnan
Jacob Stadell (han har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört honom sjunga i nån film)
Stellan Skarsgård
Madonna
Celine Dion
Nathalie Brydolf
Ulrik Munther
Dogge Doggelito
Mendez
Lady Gaga
Lennart Jähkel
Mikaela Tidermark (hon har dubbat massor med gånger men jag har aldrig hört henne sjunga i nån film)
Tom Jones (vet att han sjöng låten Perfect World i Kejsarens nya stil men jag vill höra honom i en till film)
Tiffany Darwish
Eagle-Eye Cherry
Taron Egerton
Peter Stormare
Miley Cyrus
Billy Ray Cyrus
Hillary Duff
Hugh Jackman

Susan Boyle är autistiske ! :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.