Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Filmen om Ed Edd & Eddy

Startat av TonyTonka, 25 augusti 2017 kl. 19:29:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

För några dagar sedan lade Oscar Isacsson upp Filmen om Ed Edd & Eddy (Ed Edd n' Eddy's Big Picture Show) på svenska på youtube. Så gott som alla karaktärerna har rösterna från tv-serien, utom Kevin, Tess (Nazz) och Lee Kanker, som alla spelades av Gizela Rasch i tv-serien. Därför bifogar jag nu de klippen för att ställa två frågor.

1. Är det samma skådis som gör alla tre? Jag tror att samma person gör både Kevin och Lee Kanker, men jag är inte säker på om hon också spelar Tess.

2. Vem är skådisen (skådisarna) ?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Erika

Åtminstone Kevin och Lee Kanker låter som om de spelas av samma person.

Tyvärr vet jag inte vem/vilka skådis(arna) är, även om rösten/rösterna låter bekanta...

Daniel Hofverberg

Kevin och Lee låter helt klart som samma skådis, medan jag tycker det låter som att det är någon annan som spelar Tess.

Rösterna lät helt klart bekanta, men tyvärr lyckas jag inte heller att placera in personen eller personerna på rak arm...

Elios

Vart är filmen? Jag kan inte hitta den.  :P


wasim deneche

skulle någon kunna skicka filmen till mig

TonyTonka

Citat från: TonyTonka skrivet 25 augusti 2017 kl. 19:29:42
För några dagar sedan lade Oscar Isacsson upp Filmen om Ed Edd & Eddy (Ed Edd n' Eddy's Big Picture Show) på svenska på youtube. Så gott som alla karaktärerna har rösterna från tv-serien, utom Kevin, Tess (Nazz) och Lee Kanker, som alla spelades av Gizela Rasch i tv-serien. Därför bifogar jag nu de klippen för att ställa två frågor.

1. Är det samma skådis som gör alla tre? Jag tror att samma person gör både Kevin och Lee Kanker, men jag är inte säker på om hon också spelar Tess.

2. Vem är skådisen (skådisarna) ?

Gammalt ämne, men jag tror skådisen jag frågade efter kan vara Anneli Heed.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D