Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Finns det någon Disney-Skurk som ni tycker borde bli snäll i slutet

Startat av E, 28 december 2018 kl. 12:14:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Finns det någon Disney-Skurk som ni tycker borde bli snäll i slutet. Jag tycker att Teddy från Toy Story 3 borde bli snäll. För Woody och Buzz räddade ju hans liv och jag blev så besviken när han inte ville rädda dom :( >:(

Även Guldgrävaren i 2:an tycker jag borde bli snäll

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 28 december 2018 kl. 12:14:32
Finns det någon Disney-Skurk som ni tycker borde bli snäll i slutet. Jag tycker att Teddy från Toy Story 3 borde bli snäll. För Woody och Buzz räddade ju hans liv och jag blev så besviken när han inte ville rädda dom :( >:(

Även Guldgrävaren i 2:an tycker jag borde bli snäll

Nja, inte så många, för mig är det nästan bara Bellwether (+ Doug, Woolter, Jesse & de 2 Får-snutarna) i Zootropolis, mest för att jag är Zootropolis-tokig...
(när jag tänker på det så tycker jag även detsamma med Chuckles, Dribs, Neil, Bridget, Secretary och Justine i det tyvärr nedlagda spelet Zootopia Crime Files, för er som vill veta mer information om detta spel, kolla in "Zootopia Wiki", där finns det massor av information om karaktärer ur Zootropolis-franschisen)

Sedan finns det exempel på skurkar som gått från onda till snälla, däribland Jago, Vidia, Morgana Macawber, Mirage, Sadira, Vitani, m.fl.

Skokaka

Jag visste inte att en sådan tråd redan fanns. Jag gjorde ju en liknande tråd, men det handlar om skurkar i media för övrigt. Men jag tog ju också exempel på några skurkar som borde bli snälla från Disney i den, så där fanns svaren...