Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

mulan 3

Startat av clara liljeberg, 21 juni 2021 kl. 15:17:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

så ni är emot mig om att ni inte gillade antropomorfa djur för att ni inte såg zootropolis och kung fu panda,för min är mycket bättre och om jag nånsin hör ordet människa så kommer ni få sparken från det här forumet.SPARKEN;SPARKEN!!!!jag visste att ni inte gillade mitt förslag där folk är djur istället för människor för min bror är en filmtecknare så han kommer få jobb i filmavdelningen där han ritar bara antropomorfa djur och drakar och kanske i ponyville där det bara är ponnyer och enhörningar där och mystiska djur också.när uppföljaren kommer på bioduken så kommer du få äta slimepopcorn för resten av era liv för jag hade rätt och du fel.så det så för jag har mer makt i min hjärna än några korkade människor eftersom jag bor i en dimension där alla är djur istället för människor med mänskliga egenskaper.au revoar,losders!!!! >:( :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 21 juni 2021 kl. 15:17:18
så ni är emot mig om att ni inte gillade antropomorfa djur för att ni inte såg zootropolis och kung fu panda,för min är mycket bättre och om jag nånsin hör ordet människa så kommer ni få sparken från det här forumet.SPARKEN;SPARKEN!!!!jag visste att ni inte gillade mitt förslag där folk är djur istället för människor för min bror är en filmtecknare så han kommer få jobb i filmavdelningen där han ritar bara antropomorfa djur och drakar och kanske i ponyville där det bara är ponnyer och enhörningar där och mystiska djur också.när uppföljaren kommer på bioduken så kommer du få äta slimepopcorn för resten av era liv för jag hade rätt och du fel.så det så för jag har mer makt i min hjärna än några korkade människor eftersom jag bor i en dimension där alla är djur istället för människor med mänskliga egenskaper.au revoar,losders!!!! >:( :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jag är inte emot dig, men jag tycker att du borde lugna ner dig lite sluta bråka med folk.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juni 2021 kl. 15:29:09
Jag är inte emot dig, men jag tycker att du borde lugna ner dig lite sluta bråka med folk.

Exakt! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!  ;)

clara liljeberg

jag är lugn!!!!för jag tycker att människor är odrägliga och korkade och dumma och hetlevrade gaphalsar för jag bor i en annan dimension där folk är djur istället för människor där jag är paradisfågel som kommer att bländas för mina vackra fjädrar.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 21 juni 2021 kl. 15:39:05
jag är lugn!!!!för jag tycker att människor är odrägliga och korkade och dumma och hetlevrade gaphalsar för jag bor i en annan dimension där folk är djur istället för människor där jag är paradisfågel som kommer att bländas för mina vackra fjädrar.

Sluta säg dumheter.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

du tycker jag är dum så då får du SPARKEN;SPARKEN;SPARKEN på det här forumet och kom aldrig mer tillbaka till det här forumet,gstone.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 21 juni 2021 kl. 15:47:37
du tycker jag är dum så då får du SPARKEN;SPARKEN;SPARKEN på det här forumet och kom aldrig mer tillbaka till det här forumet,gstone.
Du kan int ge honom sparken

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet 21 juni 2021 kl. 15:47:37
du tycker jag är dum så då får du SPARKEN;SPARKEN;SPARKEN på det här forumet och kom aldrig mer tillbaka till det här forumet,gstone.
Det här är inte en anställning, du kan inte ge någon sparken från ett forum.

Citat från: clara liljeberg skrivet 21 juni 2021 kl. 17:33:56
kan jag visst det.för gstone är elak mot mig och hatar djur som beter sig som människor men jag gillar antropomorfiska djur för där kan man inte skada en och att gstone tycker att jag är dum och korkad men det är jag inte och jag har all makt på det här forumet så inget kan stoppa mig från att göra det jag vill och min bror är en filmskapare som gör tecknad film så jag vann!!!så gstone får åka långt bort där det bor noll invånare.
Att skriva "Sluta säg dumheter" var väl ändå inte alltför elakt...? Nog har jag sett många värre exempel på det här forumet.

Du har hursomhelst ingen makt här, och har inget att säga till om vad gäller vilka som får vara här eller inte.

Men trevligt att du har en bror som är filmskapare - det är långt ifrån alla förunnat, så jag hoppas att det går bra för honom att göra alla de filmer du ber om. :)

clara liljeberg

och lägga till rösterna från svenska röstskådespelarna.

clara liljeberg

nu har jag bett casper om att skynda på med att skapa filmer trots att jag skickade brevet till disney om mina önskningar och att mina önskningar blir uppfyllda så då börjar jag skapa ett forum för några som tycker som jag har rätt att hitta på filmer med civiliserade djur att göra så nu när jag är drakande så väntar jag på att nån sa jag önskar så att jag uppfyller deras önskningar genom att knäppa med fingrarna. :( :'( :'(