Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

En dum sak med Avatar dvderna

Startat av gstone, 6 september 2018 kl. 00:10:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Så jag äger Avatar bok 1 vatten och bok 3 eld på dvd från Svensk filmindusertrii. Men av någon konstig och dum andledning inhåller bara boxarna Svenek tal. Vems idotisks beslut var det. Vet inte dom som gav ut serien om att Avatar har en hel del vuxna fans. Fans som skulle vilja se serien som den var menade att se !!! Folk som vill höra kända röster som Oscar Nominerad Mako , Mark Hamil från Star Wars, George Takei från Star Trek och Jason Isaacs från Black Hawk Dawn. Jag tycker ALLTID att dvder med dubbade filmer eller serier borde ha orginal språket som alternativ ! Jag tycker ochså att biografer borde visa orginal språk versioner av filmer med ? Varför kan det engelska ljudspårt inte var inculderart på Avatar dvderna !! Nu måste jag köpa om dom. SF  gjord samma idjotiska sak med sina Svampbob dvderer !!

På den ljusa jag har gladda min av att se på Avatar book tre eld i bilen på vägen hem från Famlije semester när jag var barn. Så det är något bra.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mikael

Hej Gstone,

vad jag förstår så är du väl insatt i Avatars universum? Skulle jag kunna få ha dig lite som bollplank vad gäller översättning etc kring detta?

Du får gärna maila till mig!

Med vänlig hälsning,
Mikael

gstone

Citat från: Mikael skrivet 26 september 2023 kl. 12:06:57Hej Gstone,

vad jag förstår så är du väl insatt i Avatars universum? Skulle jag kunna få ha dig lite som bollplank vad gäller översättning etc kring detta?

Du får gärna maila till mig!

Med vänlig hälsning,
Mikael
bollplank ?

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.