Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Toy Story 4

Startat av TonyTonka, 30 mars 2018 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 mars 2019 kl. 10:53:57
Gillar du någon tecknat som inte är Disney ?

Ursäkta sent svar, men det finns faktiskt en hel del andra tecknade serier som jag gillar, några exempel är Bamse, Smurfarna, Dr Snuggles, Magnus och Myggan, och många fler...

E

Citat från: gstone skrivet 19 mars 2019 kl. 18:33:03
Undrar om Mr Patoo Head kommer ha några repliker i filmen efter som Don Rickles tyvär är död ?
I den senaste trailern så säger Mr Potato Head hey watch it så han kommer nog ha några repliker ;)

gstone

Rösten till Mr Patoo Head kommer fortfarande vara Don Rickles.

Det har nu klargjorts.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: gstone skrivet 29 mars 2019 kl. 14:57:17
Rösten till Mr Patoo Head kommer fortfarande vara Don Rickles.
Spelade dom in hans repliker innan han dog ???

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 29 mars 2019 kl. 15:00:53
Spelade dom in hans repliker innan han dog ???

Dom tar oavänet matrial från arkivet.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2019 kl. 21:22:00
Barbie borde vara Guila Beckman. Men hon dubbar inte så mycket nu. Det blir nog Ellen som i trean. Hon passar bra i rollen.

Absolut! Förresten så var Gunilla Backman med senast i Vaiana... (så jag skulle tro att hon fortfarande dubbar då och då)

gstone

Magnus Härnstam hade varit prefekt som Rex. Men han är tyvärr död.

Om jag fick rollista Toy Story filmerna skulle Stig Grybe varit Rex och Hans Lindgren Slinky Dog.

Gunilla Beckman som Barbie hade varit bra och Sanna Ekman som Fru Davis.

Jag  tycker att Fredrik Dolk är barn som Buzz.

Undrar hur rollista för Toy Story 4 kommer se ut. Jan Myrbrand lär vara Woody och Oli Markenros Ham.

Thomas Engelbrektson är nog Mr Patoo Head

Men Rex och Slinky är ett frågetecken.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 16 april 2019 kl. 18:32:15
Magnus Härnstam hade varit prefekt som Rex. Men han är tyvärr död.

Om jag fick rollista Toy Story filmerna skulle Stig Grybe varit Rex och Hans Lindgren Slinky Dog.

Gunilla Beckman som Barbie hade varit bra och Sanna Ekman som Fru Davis.

Jag  tycker att Fredrik Dolk är barn som Buzz.

Undrar hur rollista för Toy Story 4 kommer se ut. Jan Myrbrand lär vara Woody och Oli Markenros Ham.

Thomas Engelbrektson är nog Mr Patoo Head

Men Rex och Slinky är ett frågetecken.

Jag tror också att Magnus Härenstam och Stig Grybe hade kunnat göra en bra Rex och att Hans Lindgren hade kunnat göra en bra Slinky, dock är tyvärr alla tre inte längre i livet...

Hursomhelst, det kanske bara är jag, men jag tycker det låter som att både Bo Peep och Gabby Gabby låter som Vanna Rosenberg i trailern...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 april 2019 kl. 19:19:06
Hursomhelst, det kanske bara är jag, men jag tycker det låter som att både Bo Peep och Gabby Gabby låter som Vanna Rosenberg i trailern...

Nej. Usch! Så får det bara inte vara. Jag vill ha tillbaka Lena Ericsson i dubbningssammanhang efter kanske snart 20 år!!!! Jag har saknat henne något så otroligt. Hon bara måste komma tillbaka som Bo Peep. Vanna kanske spelar gabby gabby men Boo Peep SKA Lena bara ha!!!!!  :o

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 april 2019 kl. 19:19:06
Hursomhelst, det kanske bara är jag, men jag tycker det låter som att både Bo Peep och Gabby Gabby låter som Vanna Rosenberg i trailern...
Jag tycker inte att nån av dom låter som Vanna. För hon har ju en lite ljusare röst. Bo Peep låter faktiskt som Lena Ericsson.

TonyTonka

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 21 april 2019 kl. 19:55:20
Jag tycker inte att nån av dom låter som Vanna. För hon har ju en lite ljusare röst. Bo Peep låter faktiskt som Lena Ericsson.

Det är för att det är hon. Jag är 120% säker på att det är hon i trailern. :)

Sedan är det ju för den sakens skull inte 100% säkert att hon medverkar i den faktiska filmen. Vanna Rosenberg skulle i alla fall jag inte vilja höra som Bo Peep, då hon skiljer sig alldeles för mycket mot utmärkta originalrösten Annie Potts. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 21 april 2019 kl. 19:46:01
Nej. Usch! Så får det bara inte vara. Jag vill ha tillbaka Lena Ericsson i dubbningssammanhang efter kanske snart 20 år!!!! Jag har saknat henne något så otroligt. Hon bara måste komma tillbaka som Bo Peep. Vanna kanske spelar gabby gabby men Boo Peep SKA Lena bara ha!!!!!  :o

Nja, så länge sedan var det inte hon dubbade. Hon gjorde ju Sarah och Maj i Filmen om Ed Edd & Eddy för drygt 10 år sedan. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 21 april 2019 kl. 20:09:16
Det är för att det är hon. Jag är 120% säker på att det är hon i trailern. :)

Sedan är det ju för den sakens skull inte 100% säkert att hon medverkar i den faktiska filmen. Vanna Rosenberg skulle i alla fall jag inte vilja höra som Bo Peep, då hon skiljer sig alldeles för mycket mot utmärkta originalrösten Annie Potts. ^^

Jag tyckte rösten lät mörkare än Lena Ericsson, tyckte hon påminde om Rosenbergs Bellwether-röst i Zootropolis, det kanske är mina öron som spelar mig ett spratt, men isåfall kan nog Lena Ericssons röst ha förändrats, jag är inte säker på om hon låter likadan nu som hon gjorde för nästan 20 år sedan...

Lyssnade just om på rösterna och tyckte att de lät lite mer som Linda Olsson (aka Glädje i Insidan Ut)

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 21 april 2019 kl. 20:10:17
Nja, så länge sedan var det inte hon dubbade. Hon gjorde ju Sarah och Maj i Filmen om Ed Edd & Eddy för drygt 10 år sedan. :)

Hon var också med I Madagaskar PC-spelet där hon spelade Gloria...

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 april 2019 kl. 20:59:06
Jag tyckte rösten lät mörkare än Lena Ericsson, tyckte hon påminde om Rosenbergs Bellwether-röst i Zootropolis, det kanske är mina öron som spelar mig ett spratt, men isåfall kan nog Lena Ericssons röst ha förändrats, jag är inte säker på om hon låter likadan nu som hon gjorde för nästan 20 år sedan...

Lyssnade just om på rösterna och tyckte att de lät lite mer som Linda Olsson (aka Glädje i Insidan Ut)

Linda Olsson hade däremot kunnat fungera tror jag. Om inte Lena Ericsson återvänder i den faktiska filmen så hoppas jag att Lina Hedlund tar över rollen. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D