Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tips på nya avdelningar

Startat av TonyTonka, 1 april 2009 kl. 18:36:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Jag har ett tips på en ny avdelning, inte speciellt märkvärdig men det är ett tips. Varför inte en sida med Dubbningshemsidans historia där det bland annat står hur du fick idéen att göra hemsidan?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

AlexanderM

Som ny användare på forumet finns såklart risken att jag missat nån specifik avdelning men det finns inte möjlighet att lägga upp nån "Söker du efter en serie/film?" tråd? Dvs en tråd där man efterlyser en tecknad serie/film man bara har vaga minnen av och där "polleten" inte ramlat ned vad gäller namn?

En samlad tråd skulle uppskattas, alltför många svaga minnen som flyger runt i mitt huvud i allafall.

Har kollat runt men reserverar mig som sagt för att jag kan ha missat den?
"Får jag gissa? Ni snubbar är tandfeèrna inte sant?

Nej det finns inte 4 tandfeèr idiot! Det där är de 7 dvärgarna!"

Bebop & Rocksteady, Teenage Mutant Hero Turtles ("Shredderville")

Elios

En ny avdelning vad sägs om dator och Tv-spel?

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 12 januari 2024 kl. 00:11:29En ny avdelning vad sägs om dator och Tv-spel?
Jag har inte spelat datorspel på närmare 20 år, och min tid räcker heller inte till för att underhålla en sådan avdelning. Men om du eller andra är intresserade av att skriva om ämnet och vill underhålla en sådan avdelning, så skapar jag mer än gärna en sådan. :)