Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hur ser ni ut ?

Startat av gstone, 22 april 2021 kl. 21:39:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

För & uppdatera ämnet så lämnar jag en länk till Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198274731@N04/

Goliat

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 13:32:17Jag vet faktiskt inte, men IP-adressen hör i alla fall hemma i Sverige så inga uppenbara varningstecken på botar.
Varför har du skrivit ett inlägg på svenska och ett inlägg på engelska? Om du faktiskt kan svenska ser jag ingen anledning att skriva på engelska, och om du inte kan svenska utan använder Google Translate eller annan maskinöversättning är det klokare att skriva på engelska. :)
Det är uppenbarligen inte en människa då den svarar på triggerord. Och inte själva frågorna.

MOA

Citat från: Goliat skrivet 26 juli 2023 kl. 11:26:40Det är uppenbarligen inte en människa då den svarar på triggerord. Och inte själva frågorna.
Triggerord?

Goliat

Citat från: MOA skrivet 26 juli 2023 kl. 21:50:07Triggerord?
Som exempel nämns Sverige så svarar boten att den bor i Sverige, så den svarar beroende på vilket triggerord som använts som i detta fallet Sverige. Samt att den svarar med god-dag-yxskaft (orelaterat till ämne). Vi kan testa.

Citat från: gingerbread skrivet  4 juli 2023 kl. 13:22:39It's a shame they stopped posting stories about themselves here  :-[ :'(
Selvfølgelig, det er fint vær i dag! Bor du i Norge?

MOA

Citat från: Goliat skrivet 26 juli 2023 kl. 22:27:46Som exempel nämns Sverige så svarar boten att den bor i Sverige, så den svarar beroende på vilket triggerord som använts som i detta fallet Sverige. Samt att den svarar med god-dag-yxskaft (orelaterat till ämne). Vi kan testa.
Selvfølgelig, det er fint vær i dag! Bor du i Norge?
Ja detta låter väldigt mystiskt