Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sabrina med credits på Cartoon Network!

Startat av Erika, 16 mars 2005 kl. 17:38:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Erika

Nej, jag skämtar inte!  :o

Cartoon Network visade faktiskt Sabrina med svenska, danska och norska credits! Tyvärr var creditsen lika informationsfattig som på TV3. Jag blev så paff att jag satt kvar och tittade om serien efter Sabrina kanske också hade credits utsatta. Tyvärr hade inte Atomic Betty det så tji fick jag.  ::)   

Daniel Hofverberg

Var det exakt samma credits som TV3:s sändningar av serien (samma bildversion/master), eller?

Erika


Rogin

jag gillar ben gwen kevin  :-* dom e bäst alla inte onda blä  >:(

TonyTonka

Citat från: Rogin skrivet 17 augusti 2009 kl. 14:01:56
jag gillar ben gwen kevin  :-* dom e bäst alla inte onda blä  >:(

Vad har detta med ämnet att göra?

Ben 10 visas inte med credits på Cartoon Network. Dom gjorde det inte i våras iallafall.

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios



JRL

Nog för att jag gillar återvinning, men att återuppväcka en forumtråd från 2005, när vi hade vänstertrafik, alla tv-program var i svart/vitt, farsan hade hög cylinderhatt, man spelade skivor på en grammofon med jättestor tratt, och man var tvungen att veva igång bilen när man skulle någonstans; det känns lite onödigt...

Elios

Citat från: JRL skrivet  9 oktober 2021 kl. 18:29:12
Nog för att jag gillar återvinning, men att återuppväcka en forumtråd från 2005, när vi hade vänstertrafik, alla tv-program var i svart/vitt, farsan hade hög cylinderhatt, man spelade skivor på en grammofon med jättestor tratt, och man var tvungen att veva igång bilen när man skulle någonstans; det känns lite onödigt...

Vad tyckte du om Sabrina?^^  ;D 8)

JRL

Citat från: Elios skrivet  9 oktober 2021 kl. 21:15:30
Vad tyckte du om Sabrina?^^  ;D 8)

Per-Axel Branner var jättebra som Salem, men Rune Halvarsson passade inte riktigt som morbror Quigley, fast annars var den bra ;P

Elios

Citat från: JRL skrivet 10 oktober 2021 kl. 18:55:03
Per-Axel Branner var jättebra som Salem, men Rune Halvarsson passade inte riktigt som morbror Quigley, fast annars var den bra ;P

När skulle dem ha varit med i Sabrina?^^

Steffan Rudvall


MOA

Citat från: JRL skrivet 10 oktober 2021 kl. 18:55:03
Per-Axel Branner var jättebra som Salem, men Rune Halvarsson passade inte riktigt som morbror Quigley, fast annars var den bra ;P
E de samma program du snackar om?

JRL

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2021 kl. 19:17:26
E de samma program du snackar om?

Det var alltså ett skämt. Jag ironiserade över att någon återuppväckte en 16 år gammal tråd utan någon egentlig anledning (något som sällan brukar uppskattas på forum).

Elios

Citat från: JRL skrivet 10 oktober 2021 kl. 21:31:50
Det var alltså ett skämt. Jag ironiserade över att någon återuppväckte en 16 år gammal tråd utan någon egentlig anledning (något som sällan brukar uppskattas på forum).

Jag påpekade att detta var första gången som Cartoon Network visade credits. Ifall någon glömt det och jag gör det när fan jag vill. Och det var visst en anledning. ;D