Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Peter Harryson 70 år

Startat av E, 24 maj 2018 kl. 20:09:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

70 år

Disneyfantasten

Jag tror det är Fille i Herkules!  :)

Som god tvåa kommer nog Loppan i Ett Småkryps Liv!

Andra suveräna roller är ju bland annat Shaggy i Scooby-Doo, Boris i Balto-filmerna, samt Centurion och Gaulix i Asterix och Britterna!

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 24 maj 2018 kl. 20:25:34
Dom rollerna gillar jag också😃😃 Fast Balto och Asterix och Britterna har jag aldrig sett

Förlåt, men nu förstår jag inte riktigt, hur kan du veta att du gillar rollerna om du aldrig sett filmerna?

Varsågod

Erik menar att han instämmer beträffande rolltolkningarna i de filmer han sett. Det var väl inte särskilt otydligt?


TonyTonka

Det är nog ingen hemlighet att jag tycker att Peter Harrysons bästa roll är som Shaggy i Scooby-Doo.  ;)

Gillar också hans insatser i Bananer i Pyjamas, Herkules, Ett småkryps liv, och Dennis the Menace, även om jag är uppvuxen med Johan Wahlströms tolkning av Farbror Nilsson. Han är även helt okej som Katten Nisse, även om jag återigen är uppvuxen med SDI Medias dubbning. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D